کد خبر: ۱۱۸۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۵
در این مطلب با نکاتی در زمینه‌ی رابطه‌ی تیپ با سلامتی آشنا شوید.
ناطقان: با ما همراه شوید تا با نکاتی در زمینه‌ی رابطه‌ی تیپ با سلامتی آشنا شوید.

گوشواره‌های سنگین

شاید جذاب به نظر می‌رسند، اما گوشواره‌های سنگین یا بزرگ می‌توانند موجب کش آمدن دائمی لاله‌ی گوش شوند. می‌توانید با رعایت این نکات از به وجود آمدن چنین مشکلی جلوگیری کنید:

    انداختن گوشواره‌های پلاستیکی سبک به جای گوشواره‌های فلزی
    تعویض گوشواره‌های سنگین با کوچک
    استفاده از گوشواره‌های میخی


کیف‌دستی‌های کمرشکن

یکی از عواملی که در رابطه‌ی تیپ با سلامتی اهمیت دارد کیف‌های دستی می‌باشند.  توصیه می‌کنیم برای جلوگیری از آسیب رساندن به بدن خود، کیفی با بند‌های پهن و محکم انتخاب کنید تا استخوان‌های کتف سالم بماند. کیف‌های بندی کج نیز می‌توانند از کمردرد و شانه‌درد جلوگیری کنند. در صورتی که همیشه کیف خود را از لوازم غیرضروری پر می‌کنید، دست از این کار بردارید. چیزی که حمل می‌کنید نباید بیش از ده درصد از وزن خودتان باشد.


کفش‌های پاشنه بلند

متاسفانه نمی‌توان از پینه و میخچه‌هایی که ناشی از پوشیدن کفش‌های پاشنه‌دار است، جلوگیری کرد. بهترین راه برای پیشگیری از پادرد استفاده از کفش‌های تخت به همراه یک کفی کمکی است. از کفش‌های پاشنه بلند تنها در موقعیت‌های خاص استفاده کنید و اگر از کفش تخت خوشتان نمی‌آید، به جای پاشنه‌های خیلی بلند از پاشنه‌های کمتر از 2اینچ استفاده کنید.

کفش‌های تخت می‌توانند به کف پا آسیب برسانند

گاهی ‌اوقات کفش تخت هم زیان‌آور است که البته دلیل آن بی‌اعتنایی به گودی کف پا است. اگر پای‌تان صاف است، این‌نوع کفش‌ها ضرر کمتری دارند. اما اگر پای شما کاملا گود است، بهتر است کفشی دیگری انتخاب کنید که بیشتر مناسب پای‌تان باشد. دنبال کفش‌های تخت انعطاف‌پذیر باشید که بهتر پای‌تان را کنترل می‌کنند.


پلیورهای پشمی خارش‌آور

اکنون که از رابطه‌ی تیپ با سلامتی با خبر شدید باید بدانید برخی بافت‌ها همچون پشم، سبب خارش پوست می‌شوند چرا که پوست را آزار می‌دهند. اما بافت‌های دیگر نیز ممکن است باعث خارش شوند. پلیور پشمی خود را روی پیراهن آستین بلند نخی بپوشید تا احساس خارش نداشته باشید. پوست خود را نیز مرطوب نگه دارید، زیرا پوست‌های خشک حساس‌تر هستند.
برچسب ها: سلامتی ، تیپ ، مشکلات
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین