کد خبر: ۱۱۸۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
سرمربی تیم کشتی فرنگی بیمه رازی با بیان اینکه هدفمان کسب عنوان قهرمانی جام باشگاه های جهان است گفت: برای نخستین بار توانستیم روسیه را در هر ۱۰ وزن شکست دهیم که نشان دهنده قدرت ماست.
ناطقان: حسن رنگرز سرمربی تیم کشتی بیمه رازی اصفهان گفت: خوشبختانه کشتی‌گیران ما همگی از آمادگی خوبی برخوردار هستند و آماده‌ایم برای کسب عنوان قهرمانی به کارمان ادامه دهیم. طی هفته‌های گذشته روی نقاط ضعف و قوت خود و کشتی‌گیران حریف کار کرده‌ایم و برای مقابله با همه حریفان برنامه‌ریزی داریم و در نخستین مصاف نیز تیم قرقیزستان را ۱۰ بر صفر شکست دادیم.
وی درباره برد قاطع ۱۰ بر صفر برابر روسیه و ناکامی روسیه  در رسیدن به نیمه‌نهایی گفت: برای تیم قدرتمند روسیه نیز برنامه‌ریزی جداگانه‌ای داشتیم. هر چند فکر می‌کردیم که با این تیم در فینال روبرو شویم اما با توجه به قرعه‌کشی مسابقات در مرحله گروهی به مصاف روسیه رفتیم. این تیم با چندین قهرمان جهان و المپیک خود در جام باشگاه‌های جهان حضور پیدا کرده بود و از سوی دیگر نباید فراموش کنیم که آنها با قبول شکست ۱۰ بر صفر، به قدرت تیم ایران باختند و برای نخستین مرتبه بود که در هر ۱۰ وزن آنها را شکست دادیم.
دارنده مدال طلای جهان ادامه داد: ما نیز انتظار چنین شکستی را از آنان نداشتیم اما با توجه به اینکه به همراه کادر فنی برنامه خاصی برای هر ۱۰ کشتی مقابل روسیه داشتیم، توانستیم این تیم را قاطعانه شکست دهیم و یک بار دیگر قدرت کشتی ایران را به جهان نشان دهیم.
رنگرز افزود: امروز(جمعه) نیز در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تیم بیوک شهیر ترکیه برویم که تیم بسیار خوبی است و با نفرات عنوان دار خود در این پیکارها حضور پیدا کرده است. امیدواریم با شکست این تیم به فینال رقابت ها و به مقام قهرمانی برای سومین مرتبه دست پیدا کنیم و جام را در ایران نگهداریم.
منبع: ایسنا
برچسب ها: رنگرز ، روسیه ، قدرتمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین