کد خبر: ۱۱۸۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
مهاجم رئال مادرید اعلام کرد بدون کمک هم تیمی هایش نمی توانست به رکورد ها و عناوین فردی دست پیدا کند.
ناطقان: به نقل از آس، کریستیانو رونالدو با گلزنی در دیدار نیمه نهایی جام‌جهانی باشگاه‌ها برابر الجزیره امارات برترین گلزن تاریخ این رقابت ها شد.  مهاجم رئال مادرید توانست ششمین گلش را در این بازی ها به ثمر برساند و از لیونل مسی، لوییس سوارس پیشی بگیرد. بازیکن پرتغالی در این‌باره به شبکه رئال مادرید گفت: در ابتدا باید بگویم خیلی خوشحالم. از عملکردی که در دوران بازی‌ام داشتم به خصوص در رئال مادرید احساس غرور می کنم. توانستم برنده پنج توپ طلا شوم و اکنون برترین گلزن تاریخ جام جهانی باشگاه لقب گرفتم. این موضوع به من انگیزه می دهد تا با خشنودی به کار خود ادامه دهم.

رونالدو در ادامه اظهار کرد: از هم تیمی هایم تشکر می کنم چون بدون آن ها نمی توانستم به چنین افتخاراتی دست پیدا کنم. از بودن در مادرید خیلی خوشحال هستم. می خواهم به تلاش خود ادامه دهم و هواداران و مردمی که مرا دنبال می کنند را خوشحال کنم. من خیلی خشنودم.
منبع: ایسنا
برچسب ها: رونالدو ، غرور ، رکورد
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین