کد خبر: ۱۱۸۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق گسترده در یک انبار چوب ۱۰ هزار متر مربعی واقع در جاده شهریار خبرداد.
ناطقان: سید جلال ملکی گفت: ساعت ۲ و ۵۳ دقیقه بامداد امروز، آتش سوزی گسترده در یک انبار بزرگ چوب به نیرو‌های سازمان آتش نشانی تهران اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیرو‌های ۳ ایستگاه سازمان آتش نشانی به عنوان نیرو‌های کمکی و برای ارائه امداد به آتش نشان‌های باغستان، به محل حادثه واقع در جاده شهریار، محله باغستان، محله سعید آباد اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به وضعیت محل حادثه اظهارکرد: محل حادثه یک انبار بزرگ چوب به وسعت ۱۰ هزار متر مربع بود که بخش میانی این انبار به وسعت بیش از هزار و ۵۰۰ متر دچار حریق شده بود.

ملکی ادامه داد: آتش نشان‌ها بلافاصله از چند طرف عملیات خود را آغاز کردند و پس از جلوگیری از سرایت آتش به انبار مملو از چوب، موفق شدند آتش را خاموش کنند.

وی با بیان اینکه " این حادثه مصدومی در پی نداشت" تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه شاهد مصدوم شدن فردی نبودیم و آتش نشان‌های تهران ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه صبح، پس از اطفای حریق محل را برای لکه گیری به آتش نشان‌های باغستان تحویل دادند.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین