کد خبر: ۱۱۸۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
منابع عراقی از کشته شدن ۱۰ نفر از عناصر داعش در حمله جنگنده‌های عراقی در مرزهای بین ۲ استان دیاله و صلاح الدین خبر دادند.
ناطقان: «مزهر العزاوی» فرمانده عملیات دجله امروز جمعه اعلام کرد که ۱۰ نفر از عناصر داعش در حمله جنگده‎های عراقی در مرزهای بین دو استان دیاله و صلاح الدین کشته شدند.

العزاوی در گفت‎وگو با السومریه نیوز افزود: «جنگنده های ارتش دو مخفیگاه داعش را در منطقه المیته واقع در مرزهای بین دیاله و صلاح الدین در ۸۵ کیلومتری شمال بعقوبه منهدم کردند.»

وی گفت: در حمله هوایی ارتش عراق به این دو مخفیگاه، ۱۰ نفر از عناصر داعش کشته شدند. این عملیات پس از به دست آمدن اطلاعات از سوی الحشد الشعبی صورت گرفته است.»

دستگاه امنیتی عراق در دیاله تعدادی از مخفیگاه‎های داعش را طی ماه‎های گذشته در مناطق مختلف بویژه در نزدیکی مرزهای صلاح الدین هدف قرار دادند.

منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین