کد خبر: ۱۱۸۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
مردم اردن امروز نیز در محکومیت تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا برای اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی تظاهرات برگزار کردند.
ناطقان: هزاران نفر از مردم اردن در تظاهرات پر شور در امان پایتخت اردن که پس از اقامه نماز جمعه برگزار شد، شرکت کردند.

تظاهرات‌کنندگان حمایت از قدس و اعتراض به تصمیم ترامپ مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت آمریکا به قدس را اعلام کردند.

رسانه‌های اردن گزارش دادند که شرکت‌کنندگان در این تظاهرات شعارهایی از قبیل «لبیک لیبک یا مسجد الاقصی»، «جانم فدای مسجدالاقصی»، «انتقام انتقام .... ای گردان‌های القسام» و غیره سر دادند.

تظاهرات‌کنندگان همچنین پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود «اگر از اعلامیه بالفور هم بگذریم از تصمیم ترامپ هرگز نمی‌گذریم»، «همه ما فدای مسجدالاقصی».

امروز همچنین تظاهرات‌هایی در صحن‌های مسجدالاقصی رخ داد و درگیری‌های پراکنده‌ای نیز بین فلسطینیان و نظامیان صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی به وقوع پیوست.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین