کد خبر: ۱۱۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲
رییس مرکز سنجش اموزش پزشکی از آغاز ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری فوق تخصصی خبرداد و گفت: تنها پذیرفته‌نشدگان در آزمون می‌توانند در این مرحله شرکت کنند.
ناطقان: دکتر محمد حسین پور کاظمی با اشاره به آغاز ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری فوق تخصصی از عصر امروز شنبه ۲۵ آذر گفت: ثبت نام تا دوشنبه ۲۷ آذر ماه ادامه دارد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری فوق تخصصی تنها پذیرفته نشدگان آزمون دستیاری می‌توانند ثبت نام کنند گفت: از داوطلبان واجدالشرایط در خواست می‌شود در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
پورکاظمی اظهار کرد: ظرفیت پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت سی و چهارمین آزمون دستیار فوق تخصصی ۴۰۰ نفر است که این ظرفیت‌ها تنها به مناطق محروم تعلق دارد و فقط  برخی رشته‌ها در صورت وجود ظرفیت مازاد دانشجویان آزاد را نیز پذیرش خواهند کرد.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی افزود: توصیه می‌شود داوطلبان با مطالعه شرایط دفترچه و دارا بودن شرایط مناطق محروم نسبت به ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت اقدام کنند.

وی ادامه داد: اسامی دانشگاه‌هایی که داوطلبان می‌توانند در مرحله تکمیل ظرفیت انتخاب کنند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد. ‌

بنا بر این گزارش، پیش از این زمان آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت این آزمون پنج شنبه ۲۳ آذر ماه اعلام شده بود که به دلیل تغییرات در نحوه پذیرش به تعویق افتاد.  

مرحله کتبی سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پنجشنبه ۱۴ بهمن و مرحله شفاهی این آزمون ۱۷ و ۱۸ بهمن ۹۵ به صورت شفاهی برگزار شد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین