کد خبر: ۱۱۸۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، ری و تجریش از مردم و اتباع افغان به دلیل انتشار فیلم ضرب و شتم یک دستفروش عذرخواهی کرد.
ناطقان: محمدجواد حق‌شناس صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه 27 آذر ماه روز جهان عاری از خشونت است، گفت: ابعاد این روز می‌تواند محلی هم باشد.

وی با اشاره به انتشار فیلمی از ضرب و شتم دستفروشی توسط ماموران سد معبر ماموران شهرداری گفت: این فیلم موجب مکدر شدن خاطر شهروندان شده و این در حالی است که بخشی از اقتصاد غیررسمی کشور از راه دستفروشی است که معیشت تعداد زیادی از افراد را تامین می‌کند.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، ری و تجریش با بیان اینکه شهرداری تهران مسوول تامین نظم و ساماندهی فضاهای عمومی شهر است،‌ گفت: ماموران شهربان و سدمعبر باید آیینه تمام نمای تعامل و صبر مدیریت شهری باشد.

حق‌شناس افزود: من به عنوان عضو شورای شهر تهران و رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا از عموم شهروندان و اتباع افغان درخصوص این حادثه عذرخواهی می‌کنم.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین