کد خبر: ۱۱۹۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حوادث سال ۸۸ گفت: فتنه ۸۸ یک جنگ تمام عیار برای به مذبح بردن انقلاب اسلامی بود اما دشمنان نتوانستند موفق شوند چراکه جنس مردم این کشور از جنس مردان کربلای چهار بود.
ناطقان: سردار غلامحسین غیب پرور طی سخنانی در آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به اینکه بسیاری در پی آن هستند که نهم دی ماه فراموش شود،تصریح کرد: بسیاری در پی آن هستند تا ۹ دی را غباری از فراموشی فرا گیرد اما باید بدانیم که در سال ۸۸ برابر یک فتنه خباثت آلود که از آن سوی مرزها برنامه ریزی شده بود، ایستادگی کردیم که حول یک مسئله عادی بنام انتخابات شکل گرفت.

وی ادامه داد: طراحی دقیق دشمنان در فتنه از سال ها قبل آغاز شده بود و حمایت تئوریک از براندازی نظام از سوی جرج سورس و حمایت های سیاسی از فتنه گران توسط دولتمردان آمریکایی و اروپایی، یک کار هماهنگ و حساب شده برای حمایت از عوامل داخلی آنها بود.

غیب پرور ادامه داد: شبکه های اجتماعی و رسانه ها در کنار حمایت های مالی، دست به دست هم داده بود تا این حرکت نامبارک استمرار پیدا کند و بسیار عجیب است که در ورودی سفارت انگلستان به روی فتنه گران باز می شود و در آن ایام سفارت کشورهای اروپایی به محل رفت و آمد فعالان فتنه می شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حوادث ٨٨ یک جنگ احزاب چندوجهی و مدرن برای اضمحلال انقلاب اسلامی بود، گفت: برخی اصرار دارند که فتنه ٨٨ را به فریب خوردن چند نفر عنصر داخلی خلاصه کنند که البته آنان فریب خوردند اما نباید این موضوع را به فریب خوردن چند نفر خلاصه کرد. فتنه ٨٨ یک جنگ تمام عیار برای به مذبح بردن انقلاب اسلامی بود اما دشمنان نتوانستند موفق شوند چراکه جنس مردم این کشور از جنس مردان کربلای چهار بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: توصیه ام این است که هرسال ماجرای فتنه ٨٨ را روایتگری مجدد کنیم، چرا که این انقلاب می ماند چون صاحب دارد البته لازمه آن، در میدان ماندن است. در میدان بودن، پست و صندلی گرفتن نیست و اگر باورمان شود که ما قطعه ای در پازل انقلاب اسلامی برای خدمت هستیم، در هر جایی انجام وظیفه خواهیم کرد.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در بسیج دانشجویی نیازمند شبکه سازی و کار شبکه ای هستیم، گفت: هماهنگی بین کلیه دانشگاه ها و همکاری نزدیک با بسیج اساتید و بسیج طلاب در بسیج دانشجویی بسیار حائز اهمیت است و بسیج دانشجویی باید به سمت مسائل اجتماعی و خدمت رسانی برود تا عاملی شود که جبهه انقلاب بتواند با زبان امید با مردم صحبت کند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین