کد خبر: ۱۲۰۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
زاکانی تاکید کرد: متاسفانه همین نگاه در دوره دوم ریاست جمهوری احمدی نژاد بود، وی پیله کرده بود که اوضاع پیچیده شده و باید با آمریکایی ها مذاکره کرد و معاون اول خود را با چهار وزیر نزد رهبری فرستاد تا گزارش مشکلات را بدهند و رهبری گفتند با فلان راهکارها مشکلات را حل کنید.
ناطقان: به گزارش انتخاب نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: خطرناک ترین جریان نفاق مربوط به کسانی است که سابقه انقلابی گری و خدماتی نیز داشته اند اما به دلیل دنیازدگی و دلبستگی به مال دنیا به کشور صدمه زدند.

علیرضا زاکانی شامگاه پنجشنبه به مناسبت قیام مردمی 9 دی در مسجد چهارده معصوم (ع) قاسم آباد مشهد افزود: نباید اجازه دهیم یک عده که خود در کشور مسئول بودند و خودشان کار کردند امروز به جای پاسخگویی در قبال کارهای بدشان، دائم با فرافکنی آبروی نظام را ببرند، واقعیت این است که امروز با یک نفاق پیچیده دست به گریبان هستیم .

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: اشرافیت سیاسی از آفت های کشور است و باعث شده برخی مسئولان به مردم نگاه از بالا به پایین داشته باشند و تا به آنان می گویی چه کرده ای؟ از سوابق خود از قبل انقلاب و دوران انقلاب و زمان جنگ بگویند و حال آنکه ملاک حال افراد است.
زاکانی خاطر نشان کرد: کسی نمی گوید قوای سه گانه ما اشکال ندارند، اما قوای ما نقاط قوت هم دارند و هنر این است که در کنار نقد راه حل نیز ارائه کنیم.

وی افزود: ما می دانیم این قوا اشکال دارند اما زمانی قوه قضائیه و دولت متحول و اصلاح می شوند که در مجلس امثال مدرس بر سر کار بیایند.
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس ما، مجلس یک نفره است، رئیس تصمیم می گیرد و بقیه کاری نمی توانند بکنند، چنانکه در خصوص برجام چنین شد.

این فعال سیاسی اصولگرا بیان داشت: در دستگاههای دولتی دارند برخی علی الظاهر به عمد کاری می کنند تا فشار بر گرده مردم بیاید تا به واسطه آن در صحنه های مختلف دست برتر داشته و بگویند اجازه دهید ما با آمریکایی ها ببیندیم.

وی تاکید کرد: متاسفانه همین نگاه در دوره دوم ریاست جمهوری احمدی نژاد بود، وی پیله کرده بود که اوضاع پیچیده شده و باید با آمریکایی ها مذاکره کرد و معاون اول خود را با چهار وزیر نزد رهبری فرستاد تا گزارش مشکلات را بدهند و رهبری گفتند با فلان راهکارها مشکلات را حل کنید.

زاکانی گفت: نباید اجازه دهیم یک عده نقاط قوت ما در مسائل دفاعی را در معرض خطر قرار دهند، نباید اجازه داد نقاط مثبت را تبدیل به ضعف کرده و سیاه نمایی کنند.

وی تصریح کرد: نباید اجازه داد پرچم اصلاحات و اصلاح گری واقعی و مبارزه با فقر و فساد و تبعیض که در دست رهبر انقلاب است زمین بیفتد، اشکال این است که در افق رهبری هدایتگری را می بینیم اما در سطوح میانی و ما نخبگان در این مسیر گام اساسی برداشته نمی شود .

این فعال سیاسی خاطر نشان کرد: امروز گسل های مختلفی در جامعه در حال فعال شدن هستند و به مردم در حوزه معیشتی، فرهنگی و اجتماعی ایجاد فشار می کنند و تصور بر این است که دستهایی در کار است تا مهر ناکارآمدی را به پیشانی نظام بزند.

نماینده سابق مجلس اضافه کرد: این در حالی است که رهبر انقلاب 16 سال قبل پیامی برای قیام علیه فساد و تبعیض صادر کردند خواستار اصلاح امور شدند .

زاکانی تصریح کرد: در کشور امکانات هست اما برخی سر سفره نشسته اند و ویژه خواری می کنند، مطالبه ماست که جلو ویژه خواران را بگیرید و دولت، قوه قضائیه و مجلس باید ابتدا با ویژه خواران خودشان مقابله کنند.

او تاکید کرد: رهبری به قوه قضائیه فرمودند بالای سردر اتاق متخلفان در این قوه بنویسید به خاطر تخلف برخورد کردیم تا مردم ببینند برخورد شده و اتاق را بسته اید، چرا برخی پرونده های جناحی به سرعت رسیدگی می شود؟

زاکانی گفت: همه ظرفیتهای پیشرفت در کشور وجود دارد و نیاز به حضور انقلابی در کشور است و نقاط ضعف موجود به این دلیل است که مسئولین از مکتب اسلام و انقلاب فاصله گرفته اند.

وی تصریح کرد: امروز چه کم داریم تا نتوانیم پیشرفت کنیم و سرآمد شویم؟ اما دشمنان سعی دارند نگذارند الگویی از یک جامعه پیشرفته و موفق را به جامعه جهانی ارائه دهیم.

این نماینده سابق مجلس با اشاره به سالگرد قیام مردمی 9 دی گفت: در فتنه سال 88 مردم را مقابل هم قرار دادند، در همین کشورهای اطراف و جمهوری های تازه استقلال یافته از شوروی سابق این طرح را که به کار بردند نتیجه گرفتند و موفق شدند اما در ایران موفق نشدند و ملت در 9 دی پرونده آنها را بست.

زاکانی افزود: در سخنرانی ها از چند نفر سران داخلی فتنه سخن به میان می آید اما فتنه یک برنامه ریزی دقیق جهانی به دست آمریکا بود و محدود کردن آن به چند نفر ظلم و جفا در حق رهبری معظم و مردم با بصیرت است .
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین