کد خبر: ۱۲۰۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۴
سردار کوثری:
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فتنه 88 با تدابیر مقام معظم رهبری و بصیرت مردم ولایی و دین‌دار خاموش شد اضافه کرد: شکاف بین مردم و ولایت‌فقیه هدف اصلی دشمنان انقلاب است و از این راه قصد دارند به‌نظام ضربه بزنند.
ناطقان: سردار اسماعیل کوثری بعدازظهر دیروز در اجتماع تجلی بصیرت که در مسجد امام علی (ع) مهدی‌شهر برگزار شد اظهار داشت: در فتنه 88 تمام دشمنان انقلاب در خارج از کشور و در رأس آن آمریکا و اسرائیل و برخی عوامل در سفارت‌های فرانسه و انگلیس دست‌به‌دست هم دادند و قصد داشتند تا نظام اسلامی را براندازند.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه ثارالله با اشاره به وقایع فتنه 88 گفت: انتخابات تنها بهانه‌ای برای دشمنان بود و درواقع دشمنان در خارج از کشور قصد براندازی نظام را داشتند و برخی خواص در داخل نیز این بهانه را به دست دشمنان دادند.

سردار کوثری با بیان اینکه در انتخابات سال 88 قبل از پایان انتخابات موسوی در رسانه‌ها خود را پیروز انتخابات خواند افزود: زمانی که شکست خورد تقلب در انتخابات را مطرح کرد و با این سخن زمینه دخالت بیگانگان و همچنین آشوب در کشور فراهم شد.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری دو روز بعد از انتخابات تذکرات لازم را به موسوی دادند و فرمودند اگر اعتراضی دارید به‌صورت قانونی مطرح کنید.

سردار کوثری با اشاره به دیدار تعدادی از کمیسیون امنیت ملی با موسوی پس از انتخابات گفت: این افراد در دیدار با موسوی به وی گفتند که اگر معترض انتخابات هستند از راه قانونی مطرح کنند ولی وی گفت که شورای نگهبان و وزارت کشور را قبول ندارد.

وی با بیان اینکه این افراد بااینکه می‌دانستند تقلبی در انتخابات صورت نگرفته ولی حاضر به عذرخواهی نبودند افزود: فتنه گران سبب شدند تا خسارت بسیاری به‌نظام وارد شود.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فتنه 88 با تدابیر مقام معظم رهبری و بصیرت مردم ولایی و دین‌دار خاموش شد اضافه کرد: شکاف بین مردم و ولایت‌فقیه هدف اصلی دشمنان انقلاب است و از این راه قصد دارند به‌نظام ضربه بزنند.

سردار کوثری با بیان اینکه مردم همیشه پیرو ولایت‌فقیه خود هستند تصریح کرد: دشمنان از این مهم هراس دارند و با هر حیله و توطئه‌ای قصد جدایی و شکاف بین مردم و ولایت را دارند که اگر خدای‌نکرده این‌چنین شود شکست خواهیم خورد کما اینکه در زمان حضرت علی (ع) نیز زمانی که مردم امام خود را تنها گذاشتند دشمنان توانستند ایشان را به شهادت برسانند.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین