کد خبر: ۱۲۰۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۶
فرهنگی:
عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه دشمن از مشکلات اقتصادی اخیر کشور به دنبال سواستفاده است، گفت: مجلس وظیفه دارد تا اجازه ندهد که در بررسی بودجه ۹۷ به مردم فشار اقتصادی وارد شود.
ناطقان: محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به برخی اغتشاشات گفت:‌ دشمنان جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون همواره از هر فرصتی برای ضربه وارد کردن به نظام و کشور استفاده کرده‌اند و ما نمونه‌های آن را به کرات دیده‌ایم.

وی افزود: در فتنه 88 پس از آن موفقیت بزرگ در انتخابات ما شاهد بودیم که دشمنان سعی در زیر سؤال بردن این موفقیت بزرگ داشتند و اکثریت جامعه نیز به محض اینکه به نیت آنها پی بردند از آنها فاصله گرفتند و به آنها پشت کردند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: امروز نیز با توجه به مشکلاتی که در ارتباط با مؤسسات مالی و اعتباری و همچنین مسائلی همچون اشتغال و معیشت مردم پیش آمده دشمنان از این فرصت سواستفاده کردند تا اغتشاشاتی را در کشور ایجاد کنند.

فرهنگی همچنین با اشاره به فعالیت‌های نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه برای رفع مشکلات مردم، خاطرنشان کرد: مجلس مطالبات مردم را به طور جد پیگیری خواهد کرد.

وی در پایان گفت: مجلس باید به وظیفه خطیر خود عمل کند و در بررسی بودجه سال 97 اجازه ندهد که به مردم در حوزه اقتصادی فشار وارد شود و در این حوزه کار را به بهترین وجه کار را پیش ببرد.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین