کد خبر: ۱۲۱۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: بعد از نماز جمعه این هفته تهران و شهرستان‌های استان تهران تظاهرات مردمی به جهت محکومیت جنایاتی که توسط وابستگان استکبار جهانی و مزدوران آن‌ها رخ داد، برگزار می‌شود.
ناطقان: برگزاری تظاهرات محکومیت فتنه گران بعد از نماز جمعه این هفته استان تهرانحجت الاسلام سید محسن محمودی در خصوص برنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با توجه به حوادث اخیر بیان کرد: بعد از نماز جمعه این هفته تهران و شهرستان‌های استان تهران تظاهرات مردمی به جهت محکومیت جنایاتی که توسط وابستگان استکبار جهانی و مزدوران آن‌ها رخ داد، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مزدوران با اقداماتشان افکار عمومی مردم را جریحه‌دار کردند، بدیهی است که مردم انقلابی ما خشم انقلابی خود در برابر مزدوران استکبار نشان بدهند و از انقلاب و ارزش‌های آن پاسداری کنند و نشان دهند که تا جان در بدن دارند پای انقلاب و آرمان‌های شهدا ایستاده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تأکید کرد: فتنه‌گران از یک مطالبه اجتماعی سو استفاده کردند و اگرچه ما همه می‌دانیم مردم بعضاً مشکلاتی دارند و دغدغه هایشان بحق است ولی در وقاع از این انتقاد‌ها مزدوران استکبار جهانی سوء‌استفاده کردند و به تمام مقدسات تعرض کردند.

وی یادآور شد: وقتی حسینیه و پرچم مقدس کشور با نام مبارک الله اکبر را آتش می‌زنند و به سردار سلیمانی که نه تنها افتخار ایران بلکه جهان است، توهین می‌کنند، یعنی هیچ حد و مرزی را نمی‌شناسند و کشتار انسان‌های بی‌گناه و همه خطا‌ها نشانگر این است که این افراد وابسته به ضدانقلاب هستند و خط خود را از بیرون انقلاب می‌گیرند و بهانه‌شان همین دغدغه‌های اجتماعی مردم است.

محمودی اضافه کرد:این هفته بعد از نماز جمعه تهران از مصلی تهران تظاهرات آغاز می‌شود و مردم انقلابی تهران و شهرستان‌های آن در این مراسم حضور پیدا کرده و به دشمنان نشان می‌دهند که پای نظام و انقلاب ایستاده اند.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین