کد خبر: ۱۲۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان چهارمحال و بختیاری از اقدامات بانک ملی ایران جهت ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان این استان قدردانی کرد.
ناطقان: به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در متن نامه علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان چهارمحال و بختیاری به استاندار این استان بر اهمیت تولید و اشتغال در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال تاکید و از حمایت های احمدرضا صباغی رییس اداره امور شعب بانک ملی استان در جهت ایجاد اشتغال برای مددجویان و نیازمندان تقدیر شده است.

به گفته وی، از 358 میلیارد ریال سهمیه سال جاری کمیته امداد امام خمینی (ره) از منابع قرض الحسنه اشتغال زایی تبصره (د) بند 16، مبلغ 152 میلیارد ریال سهم بانک ملی استان بوده است که تعداد 785 نفر به شعب بانک جهت دریافت تسهیلات معرفی شدند.

در این نامه آمده است: بانک ملی ایران در جهت ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان این کمیته، تا پایان آذرماه امسال به تعداد 433 نفر مبلغ 80 میلیارد و 540 میلیون ریال تسهیلات پرداخت کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین