کد خبر: ۱۲۱۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
شهردار تهران در حکمی صالحی امیری، معاون فرهنگی خود را با حفظ سمت به عنوان رئیس هیأت مدیره سازمان ورزش شهرداری منصوب کرد.
ناطقان: شهردار  تهران در حکمی سیدرضا صالحی امیری، معاون فرهنگی خود را با حفظ سمت به عنوان رئیس هیأت مدیره سازمان ورزش شهرداری تهران منصوب کرد.

لازم به ذکر است؛ نجفی پیش از این در سه حکم جداگانه صالحی امیری را در سمتهای، رئیس هیأت مدیره سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، رئیس کمیته توسعه اجتماعی و فرهنگی ستاد بازآفرینی شهری پایدار کلانشهر تهران و قائم مقام شهردار و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران منصوب کرده بود.

احد‌ آزادی‌خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به ثبت‌نام صالحی امیری‌ معاون فرهنگی شهردار تهران در انتخابات‌ ریاست‌ کمیته ملی المپیک اظهار کرد: از آنجایی که وی در حال حاضر معاون فرهنگی شهردار تهران است، اشتغال همزمان او در ریاست کمیته ملی المپیک مصداق‌ دو شغله‌ بودن خواهد بود و باید از یک شغل خود استعفا دهد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صالحی امیری در شرایط فعلی حق کاندیدا شدن برای ریاست کمیته ملی المپیک را دارد و این کار منع قانونی هم ندارد، تصریح کرد: اما اگر رأی بیاورد‌، دیگر اشتغال همزمان او قانونی نخواهد بود و باید یکی را انتخاب کند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان در صورت رای آوردن صالحی امیری برای ریاست کمیته ملی المپیک، و اشتغال در این مسئولیت، 4 پست شهرداری تهران خالی می شود، و شهردار تهران باید برای انجام این مسئولیتها فردی دیگر را انتخاب کند.

بی گمان آزمون و خطاهای روزهای آغازین برای مسئول جدید، امری طبیعی است که دود آن بر چشم کسی نخواهد رفت. جز شهروندان تهرانی.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین