کد خبر: ۱۲۱۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
‌فرمانده‌ی انتظامی استان فارس گفت: یک شرور مسلح در شهرستان جهرم شامگاه شنبه 16 دی در درگیری با ماموران انتظامی آن شهرستان به هلاکت رسید.
ناطقان: به نقل از پایگاه خبری پلیس، احمدعلی گودرزی گفت: مأموران انتظامی شهرستان جهرم و عوامل پلیس آگاهی استان فارس با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه یک فرد شرور را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

‌وی افزود: شرور مسلح که توسط ماموران پلیس جهرم محاصره شده بود، علی‌رغم هشدارهای ماموران انتظامی، اقدام به تیراندازی و شروع درگیری مسلحانه کرد.

گودرزی با بیان اینکه در نهایت فرد شرور کشته شد، گفت: در بازرسی از مخفیگاه این فرد یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه فشنگ‌های مربوطه کشف شد.

فرمانده انتظامی فارس از دستگیری همدست شرور کشته شده خبر داد و گفت: ارتکاب جرائمی مانند قتل، زورگیری، اخاذی، شرارت، تیراندازی و درگیری با مأموران انتظامی از اقدامات آن شرور مسلح بوده است.

دستگیری سارق بانک بلافاصله بعد از سرقت

گودرزی همچنین از دستگیری یک سارق بانک بلافاصله بعد از سرقت و کشف 10 میلیون ریال وجه نقد مسروقه از وی در شهرستان مرودشت خبر داد .

او گفت: سحرگاه روز شنبه در پی به صدا درآمدن آژیر بانک یکی از شعب بانک سپه شهرستان مرودشت، بلافاصله ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی در محل بانک حاضر شده و پس از تعقیب و گریزی کوتاه، سارقی را که به یک بانک دستبرد زده بود، دستگیر کردند.

گودرزی با بیان اینکه سارق با تخریب یکی از پنجره‌های بانک اقدام به سرقت کرده بود، خاطر نشان کرد: در بازرسی بدنی از وی ادوات تخریب و مبلغ 10 میلیون ریال وجه نقد کشف شد‌.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل  پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، گفت: رفع نواقص سیستم‌های حفاظتی بانک‌ها ضروری است و مسئولین بانک‌ها باید به هشدارها و توصیه‌های پلیس در این زمینه اهتمام لازم را داشته باشند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هلاکت ، شرور مسلح ، جهرم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین