کد خبر: ۱۲۲۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
نماينده شاهرود در گفتگو با ناطقان:
حسيني عضو كميسيون اقتصادي مجلس شوزراي اسلامي با حمايت از فعاليتهاي وزير ارتباطات در راستاي تقويت مشاغل اينترنتي گفت: آذري جهرمي چه در دوره معاونتش در وزارت ارتباطات و چه در ايام كوتاه وزارت با همه وجود براي كمك و حمايت از فعاليتهاي جوانان در كسب و كارهاي نوپا ايستاد و تلاش كرده و با گزارش هاي موجود به موفقيتهاي خوبي رسيده است.
عضو كميسيون اقتصادي مجلس در گفتگو با خبرنگار "ناطقان" ضمن اشاره به لزوم حمايت از كسب و كارهاي نوپا در فضاي مجازي گفت: وزير ارتباطات در اين خصوص تاكنون جلوتر از برنامه اي كه در ايام راي اعتماد به مجلس اعلام كرد حركت كرده و با توجه به بحران اشتغال در كشور همه ما موظفيم از اين برنامه ها حمايت كنيم.

حسيني شاهرودي با تاكيد بر اينكه نبايد به فضاي مجازي بعنوان يك تهديد نگريسته شود ابراز داشت: قطعا در اين حوزه مثل همه ابزارهاي توسعه، فرصتها و تهديدهايي وجود دارد كه بايد با آموزش و فرهنگ سازي نسبت به دفع تهديدها اقدام كرد.

وي ادامه داد: جوانهاي ما در سالهاي اخير به خوبي نشان داده اند كه مي شود در بستر اينترنت بخش عمده اي از مشكل اشتغال را حل كرد و لذا اگر به آنها كمكي نمي كنيم نبايد با زخم زبان و خواندن آيه ياس جلوي حركتشان را بگيريم.

عضو كميسيون اقتصادي مجلس در پاسخ به اين سوال كه مسئوليت فيلترينگ در كشور به عده وزارت ارتباطات است يا خير، تاكيد كرد: مرجع فيلتر و رفع فيلتر در كشور فراتر از يك وزارتخانه و حتي يك قوه است و در ناآراميهاي اخير، محدوديتهاي اعمال شده در فضاي مجازي با تصميم سطوح عالي امنيتي در كشور اعمال شده است.

نماينده مردم شاهرود در مجلس شوزراي اسلامي با حمايت از فعاليتهاي وزير ارتباطات در راستاي تقويت مشاغل اينترنتي گفت: آذري جهرمي چه در دوره معاونتش در وزارت ارتباطات و چه در ايام كوتاه وزارت با همه وجود براي كمك و حمايت از فعاليتهاي جوانان در كسب و كارهاي نوپا ايستاد و تلاش كرده و با گزارش هاي موجود به موفقيتهاي خوبي رسيده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین