کد خبر: ۱۲۲۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
معاون پرورشی و فرهنگی وزبر آموزش و پرورش، تغییر نام این وزارتخانه را تکذیب کرد.
ناطقان: به نقل از وزارت آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی با رد خبر یکی از خبرگزاری ها که به نقل از او درباره موضوع تغییر نام «وزارت آموزش و پرورش» به «وزارت تربیت رسمی و عمومی» منتشر کرده بود، افزود: هرگز بحث تغییر نام وزارت آموزش و پرورش را مطرح نکرده ام و چنین چیزی نیست.

وی ادامه داد: در یک نشست کاری که اخیر برگزار شد گفتم، رویکردهای آموزش و پرورش باید فرهنگی - تربیتی باشد. بر اساس مبانی نظری سند تحول بنیادین قرار است تغییر رویکردهایی در آموزش و پرورش رخ دهد ، مگر در اختیار من است که بتوانم نام وزارت آموزش و پرورش را تغییر دهم.

کاظمی گفت: در مبانی نظری سند تحول بنیادین، رویکردها و چرخش های تحول آفرین در آموزش و پرورش مطرح شده که یکی از مهم ترین چرخش های تحول آفرین، تغییر رویکرد وزارت آموزش و پرورش از یک نهاد صرفا آموزشی به یک نهاد با رویکرد فرهنگی و تربیتی است.
معاون فرهنگی و تربیتی وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: می خواهیم بگوییم که تمام رویکردها در همه حوزه ها باید تربیتی باشد، با توجه به اهمیت موضوع، در سخنان اینجانب به همین رویکردهای تربیتی در فضای آموزش و پرورش اشاره شده بود.

منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین