کد خبر: ۱۲۲۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰
معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از تمدید ثبت نام ازدواج دانشجویی تا پایان دی ماه سال جاری خبر داد.
ناطقان: حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: به درخواست دانشگاهیان واجدین شرایطی که نتوانستند در مهلت اعلام شده برای شرکت در بیست و یکمین دوره مراسم ازدواج دانشجویی شرکت کنند، مهلت ثبت نام تا آخر دی  ماه تمدید شد.

وی ادامه داد: دانشگاهیان متقاضی جهت ثبت نام در بیست و یکمین دوره ازدواج دانشجویی می توانند تا تاریخ اعلام شده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: مشهد میزبان مراسم ازدواج دانشجویی است و اولین گروه، سوم بهمن ماه سال جاری همزمان با ولادت حضرت زینب اعزام می‌شوند و آخرین گروه هم 23 اسفند ماه اعزام می شوند.

کاهش چشمگیر هزینه‌های مراسم ازدواج دانشجویی

رستمی  در مورد هزینه مراسم ازدواج دانشجویی اضافه کرد: این هزینه‌ها نسبت به دوره‌های قبل کاهش پیدا کرده است، به طوریکه کمتر از 10 میلیون تومان سال گذشته برای 18 هزار زوج هزینه شد که امسال هم همین عدد را برای 20هزار زوج دانشجو در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام و المسلمین رستمی تصریح کرد: سال گذشته 70 درصد به بودجه نهاد رهبری اختصاص یافت اما امسال این بودجه کمتر شده است که اگر این گونه باشد دانشگاه‌ها نیز با مشکل جدی مواجه می شوند.

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از امکان ثبت‌نام جاماندگان شرکت در مراسم ازدواج دانشجویی در مراسم امسال خبر داد و گفت: در دوره بیستم ازدواج دانشجویی تعداد 10 هزار زوج ثبت نام کردند که این افراد موفق به حضور در جشن نشدند. این افراد می توانند در مراسم امسال شرکت کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین