کد خبر: ۱۲۲۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
در آغاز دیدار های هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال تیم پیکان تهران با نتیجه سه بر دو برابر هاش گنبد شکست خورد.
ناطقان: هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال با برگزاری دو دیدار همزمان از ساعت ۱۵ در شهرهای تهران و ساری آغاز شد.
در یکی از دیدارها در خانه والیبال تیم پیکان تهران میزبان هاوش گنبد بود که در پایان خودروسازان در دیداری که از ابتدا خوب نبودند با نتیجه سه بر دو شکست خوردند تا شانس صعود به رتبه سوم را از دست بدهند.
شاگردان پیمان اکبری ست های بازی را با امتیاز های ۲۵-۱۶، ۲۱-۲۵، ۱۸-۲۵، ۲۵-۱۵ و ۱۵-۱۷ باختند. هاوش گنبد هجده امتیازی هم با شش برد به صعود به پلی آف امیدوار شد.
دیدار تیم های ساری ۲۱ و شهرداری تبریز که قرار بود در سالن شهید رسول حسینی برگزار شود به دلایل نامعلوم با تاخیر آغاز شد و تا این لحظه بازی با نتیجه دو بر صفر به سود شهرداری تبریز در جریان است.

در دیگر دیدار های هفته شانزدهم از ساعت ۱۶ شمس تهران به مصاف شهرداری ورامین رفته است که این دیدار با برتری یک بر صفر ورامینی ها جریان دارد.
همچنین از ساعت ۱۷ شهرداری ارومیه به مصاف خاتم اردکان می رود. در آخرین دیدار ها نیز از ساعت ۱۷:۳۰ سایپا رو در روی بانک سرمایه قرار می گیرد و کاله از رعد پدافند کاشان میزبانی می کند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین