کد خبر: ۱۲۲۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
استاندار خراسان جنوبی از سفر وزیر اطلاعات همزمان با ۲۳ دی ماه و برگزاری شورای اداری استان خبر داد.
ناطقان: محمد مهدی مروج الشریعه در شورای اداری استان با بیان اینکه استانداران ادوار مختلف؛ گنجینه گرانبهای مدیریت کشور هستند، تصریح کرد: گفتمان استانداران ادوار گذشته خراسان جنوبی و خراسان بزرگ، انتقال تجربیات با ارزشی است که می تواند برای اعضای شورای اداری استان فرصت خوبی باشد تا از این گفتمان بهره برداری کنند.

وی افزود: بهره گیری از نظرات کمیسیون استانداران، ظرفیت مطلوبی برای همه استان ها ایجاد کرده است تا با تدوین و نگارش تجارب مدیریتی استانداران ادوار مختلف، این تجارب را به مدیران بعدی منتقل کنند.

مروج الشریعه با اشاره به حضور رئیس اتاق بازرگانی ایران در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: دکتر شافعی به عنوان رئیس پارلمان بخش خصوصی از نخبگان و از چهره های بسیار موفق این استان است که حضور ایشان می تواند راهگشای بسیاری از مسائل و مشکلات بخش خصوصی استان باشد.

وی با یادآوری سالروز ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی بیان کرد: حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرین امام و رهبری، ستون و استوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود که فقدان اینگونه شخصیت ها برای کشور و مردم ما بسیار سخت است.

استاندار خراسان جنوبی در بخش پایانی سخنان خود افزود: روز شنبه ۲۳ دی ماه جلسه فوق العاده شورای اداری استان با حضور وزیر اطلاعات تشکیل خواهد.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین