کد خبر: ۱۲۲۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
پایگاه خبری «ایندیپندنت» گزارش داد که ترامپ از بیم مورد استقبال قرار نگرفتن از سوی مردم انگلیس، سفر خود به این کشور را لغو کرده است.
ناطقان: پایگاه خبری «ایندیپندنت» گزارش داد که ترامپ از بیم مورد استقبال قرار نگرفتن از سوی مردم انگلیس، سفر خود به این کشور را لغو کرده است.

ایندیپندنت می‌نویسد: به دلیل نگرانی‌هایی درباره عدم استقبال از سوی مردم انگلیس، دونالد ترامپ سفر خود به این کشور را لغو و «رکس تیلرسون» را برای این سفر انتخاب کرده است.

پیش از این قرار بود دونالد ترامپ برای افتتاح سفارت جدید 750 میلیون پوندی آمریکا در لندن، به انگلیس سفر کند اما اکنون از این سفر منصرف شده است.

اوواخر سال گذشته کاخ سفید اعلام کرده بود که روزهای 26 و 26 ماه فوریه ترامپ به انگلیس سفر و با «ترزا می»، نخست وزیر این کشور دیدار می‌کند.

این در حالی است که پیش از این نیز مردم و برخی مقامات انگلیس مخالفت خود با سفر ترامپ به این کشور را اعلام کرده‌اند.

اواخر سال جاری نیز دونالد ترامپ سه ویدئو با محتوای اسلام‌هراسانه را از یک حزب نژادپرست و اسلام‌ستیز انگلیسی در صفحه توییتر خود بازنشر کرد که «ترزا می» این اقدام ترامپ را مورد انتقاد قرار داد و  در پی تنش لفظی ایجاد شده میان دو طرف، کاخ سفید اعلام کرد که ترامپ تا زمان نامعلومی سفر خود به انگلیس را به تعویق انداخته است.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین