کد خبر: ۱۲۲۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
رسانه‌های سوریه گزارش دادند که نیروهای ارتش این کشور روز گذشته موفق شدند چندین منطقه را در اطراف شهر «حرستا» در شرق دمشق از اشغال تروریست‌ها آزاد کنند.
ناطقان: رسانه‌های سوریه گزارش دادند که نیروهای ارتش این کشور روز گذشته موفق شدند چندین منطقه را در اطراف شهر «حرستا» در شرق دمشق از اشغال تروریست‌ها آزاد کنند.

بر اساس این گزارش نیروهای ارتش سوریه همچنین موفق شدند چندین منطقه را در شمال شهر «دوما» به کنترل خود در آورند.

جنگنده‌های ارتش سوریه نیز در این عملیات حضور داشته و ده‌ها عملیات را در مناطق تحت اشغال تروریست‌های «احرار الشام» انجام داده‌اند.

مواضع تروریست‌ها در اطراف شهر حرستا از مهمترین خطوط دفاعی عناصر تروریستی در شرق دمشق به شمار می‌روند که نیروهای سوری موفق به شکستن این خطوط دفاعی شدند.

پیشروی قابل توجه روزهای گذشته به یگان‌های ارتش سوریه این امکان را می‌دهد تا در آینده نزدیک خطوط دفاعی ترویست‌ها در داخل شهر حرستا را نیز در هم شکسته و این شهر را به طور کامل از وجود عناصر تروریستی پاکسازی کنند.
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین