کد خبر: ۱۲۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با صدور دستوری تاکید کرد که مجازات‌ها علیه خانواده عهد التمیمی، نوجوان فلسطینی و ناریمان، مادر و نور ناجی التمیمی، دختر عمویش باید اجرا شوند.
ناطقان: به نقل از خبرگزاری "معا" فلسطین، عهد التمیمی حدود سه هفته قبل پس از انتشار ویدئویی از او بازداشت شد، عهد در این ویدئو به سربازان اسرائیلی که وارد خانه آنها شده بودند، سیلی و لگد زد.

آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با صدور حکمی نظامی "باسم التمیمی"، پدر عهد را از خروج از فلسطین منع کرده و علاوه بر این ۲۰ جواز کار در اراضی اشغالی متعلق به اعضای خانواده این دختر فلسطینی را لغو کرد.

لیبرمن در این دستور تاکید کرد، باید با شدت تمام با عهد التمیمی و خانواده‌اش برخورد شده و او و مادرش ناریمان در زندان باقی بمانند.

دادگاه نظامی رژیم صهیونیستی ۱۲ اتهام امنیتی را علیه عهد و مادرش مطرح کرده و محاکمه آن دو را به دوشنبه آتی (۲۵ دی) موکول کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین