کد خبر: ۱۲۲۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از نوسازی ۱۷ هزار تاکسی در سال ۹۷ خبر داد و گفت: تا پایان سال نیز تعدادی اتوبوس جدید به ناوگان عمومی اضافه می‌شود.
ناطقان: قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از نوسازی ۱۷ هزار تاکسی در سال ۹۷ خبر داد و گفت: تا پایان سال نیز تعدادی اتوبوس جدید به ناوگان عمومی اضافه می‌شود.

شهریار افندی زاده در خصوص نوسازی ناوگان عمومی شهر تهران، اظهار کرد:  در این زمینه مدیریت شهری به طور جدی وارد شده است به طوری که نوسازی تاکسی ها و اتوبوس ها را در دستور کار خود قرار داده است.

وی در خصوص عمر مفید استفاده از تاکسی‌ها و اتوبوس ها، بیان کرد:  سن تاکسی حدود 10 سال است، امسال قرار بود که حدود 15 هزار تاکسی نوسازی شود که از ابتدای سال تا به امروز حدود 3 هزار 559 تاکسی نوسازی شده‌اند. و علت انجام نشدن این موضوع برمی‌گردد به وام 20 میلیون تومان که این تسهیلات باید از طریق منابع  دولتی (وزارت کشور و بانک‌ها) تنظیم شود که این امر محقق نشد.

قائم مقام معاونت حمل‌و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: برای سال 97 برنامه ریزی وسیعی برای اتوبوس‌ها و تاکسی ها شده است، به طوری که در بخش تاکسی‌ها  17 هزار تاکسی نوسازی خواهند شد ضمن اینکه باید تسهیلات لازم در اختیار آنها قرار گیرد.

به گفته افندی‌زاده ، برای نوسازی تاکسی‌ها بین 20 تا 30 میلیون وام در نظر گرفته شده است ضمن اینکه در حوزه نوسازی تاکسی ها نیاز به همکاری وزارت کشور است.

وی بیان کرد: در بحث نوسازی اتوبوس‌ها نیز برنامه ویژه‌ای پیش بینی شده است و تسهیلاتی برای این بخش در نظر گرفته شده است.

افندی زاده گفت: تا پایان سال نیز 6 هزار اتوبوس نوسازی خواهند شد.
منبع: تسنیم
برچسب ها: نوسازی ، تاکسی ، تهران
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین