کد خبر: ۱۲۲۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۲۸۱ کیلوگرم تریاک از سوی ماموران انتظامی بخش "راین" خبر داد.
ناطقان: سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت: ماموران انتظامی بخش "راین" شهرستان کرمان با همکاری ماموران انتظامی پاسگاه "گزک" ضمن انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط قاچاقچیان به وسیله یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی با تشکیل اکیپی به مسیر حرکت قاچاقچیان اعزام و پس از تعقیب و مراقبت به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و دستور توقف آن را صادر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: راننده خودرو بدون توجه به اخطار پلیس با افزایش سرعت و حرکات مارپیچ اقدام به فرار کرد که پس از یک تعقیب و گریز در نهایت با رها کردن خودرو از محل متواری شد.

سرهنگ روانبخش افزود: ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از خودرو ۲۸۱ کیلوگرم تریاک را کشف و به همراه خودرو به مقر پلیس منتقل کنند.

وی با اشاره به شناسایی قاچاقچی خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای دستگیری عامل انتقال این مواد در منطقه همچنان ادامه دارد.
منبع: میزان
برچسب ها: تریاک ، پژو ، کرمان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین