کد خبر: ۱۲۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
شاگردان یحیی گل‌محمدی ظهر امروز با حضور در کمپ اختصاصی باشگاه یک جلسه تمرین ریکاوری برگزار کردند.
ناطقان: بازیکنان تراکتورسازی از ساعت ۱۲ امروز در کمپ اختصاصی باشگاه حضور پیداکرده و پس از دیدار روز گذشته مقابل نفت تهران ریکاوری کردند.

پیش از اینکه بازیکنان اصلی در تمرین حاضر شوند بازیکنان نیمکت نشین دیدار دیروز به همراه جوان ها تمرینات خود را زیر نظر مجتبی حسینی شروع کردند.

برخی از بازیکنان طبق تصمیم کادر فنی پس از پایان ریکاوری تمرینات اختصاصی انجام دادند.

یحیی‌ گل‌محمدی به دلیل حضور در کلاس‌های مربیگری در تهران مانده و هنوز به تبریز بازنگشته است. با توجه به شرایط موجود وضعیت گل‌محمدی و مشخص نیست آیا این مربی به تبریز باز می‌گردد یا نه. باید منتظر اتمام کلاس مربیگری و جلسات بعدی تمرین تراکتورسازی شد. این روزها پیرامون تیم تراکتورسازی شایعه زیاد شنیده می شود. برخی از شمارش معکوس برای حضور دنیزلی یا هر مربی ترک تبار دیگری خبر می دهند و برخی از مربیان داخلی. باشگاه تراکتورسازی موضع سکوت و بی تفاوتی در قبال این شایعات را در پیش گرفته است، موضعی که برخلاف روند اخبار در فضای مجازی و رسانه هاست.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین