کد خبر: ۱۲۲۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به بازسازی نیمی از مدارس کشور طی برنامه چهارم و پنجم توسعه با هزینه ۴۰ هزار میلیارد ریال، گفت: هم اینک یک سوم مدارس کشور ناایمن هستند و نیاز به تخریب و نوسازی دارند.
ناطقان: مهرالله رخشانی‌مهر امروز در آئین کلنگ زنی ۱۲ طرح آموزشی غرب خراسان رضوی در شهر ششتمد سبزوار اظهار کرد: بر مبنای مصوبه‌ای در برنامه ششم توسعه از محل صندوق ذخیره ارزی سه میلیارد دلار برای تخریب نوسازی، مدارس کشور پیش بینی شده است. در صورتی که این اعتبار تصویب شود در مدت کمی مشکل نیازهای آموزشی و کمبود فضا برطرف می شود.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به اینکه معماری اسلامی - ایرانی در احداث و نوسازی مدارس لحاظ می‌شود،گفت: برای تسریع عملیات نوسازی و مقاوم سازی مدارس مشارکت خیران مدرسه‌ساز داخل و خارج کشور ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین