کد خبر: ۱۲۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
سرمربی چلسی می‌گوید خستگی باعث افت نتایج چلسی در این فصل لیگ برتر شده است.
ناطقان: به نقل از ساکرنت، چلسی دیشب (شنبه) در هفته‌ بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس در خانه به مصاف لسترسیتی رفت که این دیدار گلی در بر نداشت و با نتیجه‌ تساوی بدون گل خاتمه یافت. این سومین تساوی پی در پی بدون گل چلسی در این فصل است.

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی بعد از این مسابقه گفت‌: من صادقانه باید این را بگویم که خستگی تنها دلیل نتیجه‌ نگرفتن ما در این مسابقه بود. ما چهارشنبه شب برابر آرسنال بازی پر فشاری داشتیم و امروز برابر یک تیم خیلی خوب به نام لسترسیتی بازی داشتیم که از نظر فیزیکی سطح بالایی داشت و استراحت بیشتری هم نسبت به ما داشته بود. ما ‌دقیقا با همان بازیکنان ثابت خودمان که برابر آرسنال بازی کردند به میدان رفتیم ولی فکر می‌کنم که بازیکنان خسته بودند. در نیمه نخست و شروع نیمه دوم این خستگی مشهود بود. در ادامه‌ با اخراج بازیکن حریف کمی جریان بازی به سود ما تغییر کرد ولی به‌ هر حال ما نتوانستیم در این میدان به گل برسیم. 

سرمربی ایتالیایی چلسی در ادامه‌ صحبت‌های خود همچنین ‌اضافه کرد: من معتقدم که نتیجه‌ در این بازی عادلانه بود و تیمی در این میدان مستحق پیروزی نبود.

چلسی برای اولین بار تحت هدایت آنتونیو کونته در سه بازی پی در پی نمی‌تواند به گل دست یابد. آنها در حال‌ حاضر باید به بازی اواسط هفته‌ جاری خود برابر نوریچ در جام حذفی فکر کنند. این بازی در زمین  تیم دسته یکی نوریچ با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا کار به بازی تکراری کشیده شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: چلسی ، کونته ، خستگی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین