کد خبر: ۱۲۲۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: متدسفانه انفجارهای متعدد موجب سوختن شدید کشتی و غرق شدن ان در دو و اتش شده است و فعلاً از دست یدک‌کش‌های آتش‌خوار و تکاوران هم کاری بر نمی‌آید.
ناطقان: محمد راستاد بیان کرد: در حال حاضر به دلیل انفجارهای متعدد حجم شعله‌های نفت‌کش سانچی بسیار گسترده‌تر شده است طوری که دود و آتش اطراف نفت‌کش را گرفته است و اصلا نفت‌کش قابل مشاهده نیست.

وی ادامه داد: در این شرایط به هیچ عنوان امکان ورود وجود ندارد و اصلا امکان نزدیک‌ شدن به کشتی هم نیست. چون حجم شعله و دود بالا است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال که درخواستی برای افزایش تجهیزات داشته‌اید؟ تأکید کرد: در حال حاضر تجهیزات به اندازه کافی موجود است ما درخواست فوم پاشی بیشتر هم داده بودیم اما فعلا اصلا امکان نزدیک شدن به سانچی وجود ندارد.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین