کد خبر: ۱۲۲۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از برخورد جدی با گرانفروشی مصالح ساختمانی در مناطق زلزله زده و خصوصا سرپل ذهاب خبر داد.
ناطقان: داریوش جودکی با اشاره به انتقاداتی که برخی از مردم مناطق زلزله زده درباره افزایش قیمت مصالح ساختمانی داشتند، گفت: بررسی‌هایی که انجام دادیم نشان می‌دهد این افزایش قیمت ناشی از کمبود مصالح در بازار نیست و انواع مصالح ساختمانی به وفور برای بازسازی وجود دارد.

وی با بیان اینکه عده‌ای سودجو در این بین قصد داشتند از افزایش مصرف مصالح ساختمانی سوءاستفاده کنند، افزود: با افرادی که اقلام اساسی مورد نیاز مردم مناطق زلزله زده را گران بفروشند، با جدیت برخورد خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: اگرچه اکنون که کار بازسازی آغاز شده اولویت اصلی با مصالح ساختمانی است، اما نظارت بر سایر کالاهای مورد نیاز مردم هم انجام خواهد شد و افزایش قیمت‌های خارج از عرف به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

به گفته این مسئول، علاوه بر قیمت بر روی کیفیت کالاهایی که عرضه می‌شود نیز نظارت جدی خواهد شد که نمونه آن در مورد کانکس‌های بی کیفیت انجام شده است.

جودکی تصریح کرد: اولویت دیگر ما بعد از قیمیت و کیفیت، استفاده از مصالح و کالاهای تولید داخل است. جلساتی هم در این هم راستا با روسای اتحادیه‌های مربوطه برگزار شده است.

وی از همکاری با سازمان صنعت، معدن و تجارت برای برخورد با تخلفات هم خبر داد و عنوان کرد: مردم می‌توانند هرگونه تخلف را با تلفن 124 در میان بگذارند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین