کد خبر: ۱۲۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
ائتلاف بین‌المللی از هلاکت سه فرمانده برجسته تشکیلات تروریستی داعش ظرف سه هفته اخیر در عراق و سوریه خبر داد.
ناطقان: به نقل از النشره، ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد، در پی حملات ائتلاف بین‌المللی علیه گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه ظرف سه هفته اخیر سه تن از رهبران برجسته این گروه تروریستی به هلاکت رسیدند که این هلاکت خسارت سنگینی بر پیکره داعش و اقدامات آن در انتشار اطلاعات بود و موجب کاهش توانایی‌های تروریست‌ها در طرح‌ریزی و اجرای عملیات تروریستی در سوریه و عراق و خارج از این دو کشور شد.

ائتلاف بین‌المللی تصریح کرد، در حمله هوایی اول دسامبر در منطقه فرات ابوفیصل و معاون وی ابوقدامه عراقی و ۲۸ نوامبر مصطفی کمال جاسم محمد الزاوی از فرماندهان داعش در عراق به هلاکت رسیدند.

در این راستا،  معاون فرمانده ائتلاف بین‌المللی ضد داعش با وجود اعلام پیروزی نظامی بر این گروه تروریستی نسبت به ادامه وجود باندها و پایگاه‌های داعش در عراق هشدار داد.

وی گفت، پتانسیل نظامی ارتش عراق به اندازه‌ای است که این ارتش می‌تواند به پیگیری پایگاه‌های داعش و نابودی آنها ادامه دهد.

به گفته این فرمانده آمریکایی ادامه حمایت ائتلاف از نیروهای عراق در مرحله پس از اعلام پیروزی به قوت خود باقی است و ائتلاف بین‌المللی در کنار ارتش عراق تمامی تلاش خود را برای نابودی بقایای نیروهای تروریستی داعش به کار می‌بندد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین