کد خبر: ۱۲۲۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
اراذل چاقو به دست محله فلاح با شلیک ماموران کلانتری به پاهایش دستگیر شد.
ناطقان: سرهنگ اردشیر نادری رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر گفت: با گزارش شهروندان مبنی بر ایجاد رعب و وحشت و شرارت از سوی یکی از اراذل و اوباش‌های سابقه دار منطقه فلاح که در ساعات شبانه با حضور در محله‌های بهاران و جلیلی با ارعاب از طریق به کار بردن سلاح سرد شهروندان را تهدید می کرد، موضوع در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از جمع آوری مستندات و هماهنگی‌های قضایی دستگیری متهم آغاز شد. سرانجام شب گذشته متهم در حالی مشاهده شد که چاقو به دست و در آن منطقه در حال حمله به شهروندان بود.

به گفته رئیس کلانتری ابوذر، پس از اخطار پلیس، متهم توجهی نکرده و به حرکات مجرمانه خود ادامه داد که ماموران با توجه به شرایط پیش آمده برای حفظ جان شهروندان چند تیر هوایی شلیک کردند که متهم اعتنایی نکرد و ماموران به ناچار به پا‌های وی تیر شلیک کردند.

سرهنگ نادری افزود: متهم در حال حاضر در بیمارستان تحت درمان است و تحقیقات تکمیلی نیز ادامه دارد.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین