کد خبر: ۱۲۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
صمد نیکخواه بهرامی در اردوی جدید تیم‌ ‌ملی حضور خواهد داشت.
ناطقان: تیم‌ ‌ملی بسکتبال ایران در ادامه‌  رقابت‌های انتخابی جام جهانی اوایل اسفند باید در قزاقستان به مصاف این تیم برود و سپس در ایران میزبان عراق است. البته هنوز زمان اردوی تیم‌ ‌ملی برای این دو مسابقه مشخص نشده که گفته شده با اعلام سرپرست فدراسیون نام صمد نیکخواه بهرامی در لیست دعوت‌شده‌ها به اردو قرار می‌گیرد.

گفته شده که در لیست اعلام شده برای تیم ملی جهت حضور در پنجره دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ، نام صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان سابق تیم ملی نیز اضافه شده‌است.

صمد نیکخواه بهرامی لژیونر کنونی بسکتبال ایران است که در  تیم جیانگسو تونگشی چین دست به توپ است و باید دید در صورت دعوت او باشگاهش اجازه حضور به نیکخواه‌بهرامی در مسابقات تیم ملی را می‌دهد یا نه.

صمد نیکخواه بهرامی پس از درگیری که با فدراسیون مشحون داشت به بهانه جوان‌گرایی به تیم‌ ‌ملی دعوت نمی‌شد و حالا با تغییر مدیریت در فدراسیون باید دید چه اتفاقی می‌افتد.

البته نیکخواه بهرامی پیش از این گفته ‌بود که اکنون به تجربه‌ای رسیده که متوجه شود حضورش در تیم ملی مفید خواهد بود یا نه و اگر احساس کند برای تیم‌ ‌ملی مناسب و موثر است قطعا دوباره پیراهن تیم‌ ‌ملی را به تن می‌کند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین