کد خبر: ۱۲۲۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی مازندران از انسداد تونل امام‌زاده هاشم در محور هراز از 20 دی‌ماه تا 15 اسفندماه امسال به صورت 24 ساعته خبر داد.
ناطقان: به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا قدمی گفت: برابر اعلام پلیس‌راه راهور ناجا و با درخواست مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور برای انجام عملیات رفع مشکلات ناشی از نفوذ آب و یخ‌زدگی، آب‌بندی و ایمن‌سازی تونل جدید امامزاده هاشم در محور هراز این تونل از 20 دی‌ماه تا 15 اسفندماه به صورت 24 ساعته مسدود است.

وی تصریح کرد: محدودیت تردد و انسداد این تونل در تعطیلات ایام دهه مبارک فجر از روز پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه تا روز سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه لغو می‌شود.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به ورود سامانه بارشی سرد از بعدازظهر امروز به استان و بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی و احتمال یخ‌زدگی در محورهای کوهستانی از رانندگان وسایل نقلیه خواست؛ ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین