کد خبر: ۱۲۳۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
هزاران اسرائیلی شنبه شب بار دیگر به خیابان‌ها آمده و علیه فساد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و کابینه وی تظاهرات کردند.
ناطقان: به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این شصتمین تظاهرات علیه نتانیاهو و فساد کابینه وی از زمان آغاز بازجویی از او به اتهام فساد در دسامبر سال ۲۰۱۶ است.

تظاهرات کنندگان شعارهایی تحت عنوان "نتانیاهو دیگر فایده ای ندارد"، "فساد در هم خواهد شکست" و "دولت فاسد" سردادند.

در همین حال، شماری از حامیان نتانیاهو نیز تظاهراتی را برگزار کرده و درگیری‌های لفظی نیز میان دو طرف درگرفت اما نیروهای ضد شورش مداخله کرده و مانع از درگیری آنان شدند.

پلیس رژیم صهیونیستی از دسامبر سال ۲۰۱۶ تاکنون هفت مرتبه نتانیاهو را به خاطر دو پرونده فساد ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ مورد بازجویی قرار داده است.

پرونده ۱۰۰۰ مربوط به دریافت هدیه از بازرگانان اسرائیلی و پرونده ۲۰۰۰ نیز در مورد تبانی نتانیاهو با ناشر روزنامه یدیعوت احارونوت می‌باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین