کد خبر: ۱۲۳۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه از اختصاص اعتبار ۱۴۰۰ میلیارد تومانی برای اشتغال مدد جویان کمیته امداد خبر داد.
ناطقان: مهرداد لاهوتی عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 97 با اشاره به نشست امروز ( یکشنبه) کمیسیون متبوعش،‌ گفت: در جلسه عصر امروز میزان وام ازدواج در بودجه 97، 15 میلیون تومان تعیین شد و بانک‌ها مکلف شدند تا اعطای وام ازدواج را در اولویت اول اعطای تسهیلات قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه  اعضای کمیسیون تلفیق بانک مرکزی را مکلف کردند تا دو هزار میلیارد تومان اعتبار به منظور ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در نظر بگیرد، ادامه داد: در این میان سهم کمیته امداد 1400 میلیارد تومان و سهم مددجویان سازمان بهزیستی 600 میلیارد تومان است.

به گفته لاهوتی کمیسیون تلفیق مقرر کرد تا صد میلیارد تومان اعتبار در اختیار ستاد دیه قرار گیرد تا برای کمک به نیازمندان و زندانیان معاصر هزینه کنند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت  ارتباطات مکلف شدند تا هر یک 5 هزار میلیارد تومان از اموال غیر منقول و مازاد خود را واگذار کنند و اعتبار بدست آمده را به ترتیب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون و وزارت ارتباطات نیز برای توسعه پست بانک هزینه کنند.
منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین