کد خبر: ۱۲۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵
سرمربی جدید تیم والیبال پیکان تهران گفت پس از اشتباه داوری در بازی با بانک سرمایه تیم ما دچار افت روحی شده بود.
ناطقان: مرتضی عهدی پس از کسب اولین پیروزی‌اش با تیم پیکان در لیگ برتر والیبال برابر شمس در جمع خبرنگاران درباره خروج پیمان اکبری از این تیم گفت: از زحمات اکبری تشکر می‌کنیم. نام پیمان با پیکان آمیخته است و برای او به خاطر زحماتی که در طول این سال‌ها کشیده، آرزوی موفقیت می‌کنم. پس از رفتن او نیاز بود که تیم را حمایت کنیم چراکه این کناره‌گیری تاثیرات روحی بدی را بر بازیکنان گذاشته بود. پس از این اتفاق همه تلاش کردیم تا روحیه به تیم بازگردد. در روز جمعه در تمرینات سعی کردیم بازیکنان را به شرایط آمادگی برسانیم تا تمرکزشان برای دیدار با شمس جمع شود.

سرمربی پیکان اضافه کرد: هر کدام از بازیکنان پیکان جزو خوب‌ها هستند و باید به حق خودشان برسند و از نام پیکان دفاع کنند. در نیم‌فصل اول و 5 بازی نیم فصل دوم همه بازیکنان در تمرینات فوق‌العاده بودند و امور تاکتیکی و بدنسازی را به خوبی انجام می‌دادند ولی اینکه در زمین چه می‌گذشت که نتیجه نمی‌گرفتیم به نظرم تنها به مسائل روحی روانی برمی‌گردد.

عهدی خاطرنشان کرد: پس از باخت به بانک سرمایه به دلیل اشتباه داوری‌ای که در امتیاز پایانی ست اول صورت گرفت، ما آن بازی را به حریف باختیم و به دلیل تاثیرات بد آن باخت در دو دیدار بعدی برابر سایپا و هاوش شکست خوردیم. نوسانات زیاد در طول این فصل نشان می‌دهد که مشکل تیم تاکتیکی نبود.

او درخصوص پیروزی برابر شمس گفت: حریف بازیکنان خوب، جوان و مستعدی دارد و در هفته‌های گذشته سایپا و شهرداری ارومیه را شکست داده بود. امروز از داشته‌هایمان به خوبی استفاده کردیم و با وجود مصدومیت فرهاد نظری‌افشار و بانک حمیدی جوان‌ترها خوب کار کردند و به پیروزی رسیدیم.
منبع: ایسنا
برچسب ها: عهدی ، پیکان ، مشکل روحی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین