کد خبر: ۱۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۹
عضو فراکسیون روحانیون مجلس در گفتگو با ناطق:
ستون خیمه انقلاب رهبری آن است و اینکه می بینیم ایران اسلامی در پیچ های پرخطر و طوفان های سهمگین به سلامت حرکت می کند به برکت هوشمندی و اخلاص رهبری است.
ناطق: همزمان با عید سعید فطر با یکی از اعضای فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی؛ پیرامون رمز ثبات جمهوری اسلامی در قبال ناامنی های گسترده در خاورمیانه به گفتگویی کوتاه نشستیم .

حجت الاسلام محمد باقری بنابی در ابتدا ضمن تبریک عید بزرگ مسلمانان گفت: همین وحدتی که امروز در نماز باشکوه عید سعید فطر به امامت رهبر معظم انقلاب دیدیم دلیلی روشن و محکم است که بفهمیم مردم ایران دلبسته اسلام هستند، از این رو در حمایت از نظامشان که برخاسته از ارزش های والای اسلامی است از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره با ناامنی های منطقه از جمله در عراق، سوریه، مصر، افغانستان و پاکستان گفت: می بینید که مستکبران در قبال کشورهای مسلمان چه رویکردی دارند و در قبال خشونت های منطقه همیشه بدنبال تحریک و تقویت مسببان خشونت هستند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز تاسف از حوادث تلخی که در غزه رخ می دهد ابراز داشت: می بینید که هیچ کشوری در دنیا کمک عاجل و موثری به مردم غزه نکرده و نمی کند و تنها خود مردم فلسطین هستند که باید برای سرنوشتشان بجنگند و با تقویت روحیه مقاومت و شهادت طلبی یقینا خدای متعال نصرت را برای مسلمین وعده داده است.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با اشاره به نقش رهبری در وحدت کشور گفت: ستون خیمه انقلاب رهبری آن است و اینکه می بینیم ایران اسلامی در پیچ های پرخطر و طوفان های سهمگین به سلامت حرکت می کند به برکت هوشمندی و اخلاص رهبری است.

باقری بنابی با اشاره به آثار ماه رمضان در فضای سیاسی کشور تاکید کرد: کینه سیاسی هیچ دردی را دوا نمی کند و انتظار می رود بعد از ماه مبارک رمضان آثار و برکات این ماه در رفتار سیاسیون نمایان شود و  دیگر شاهد عقده گشایی در فضای سیاسی نباشیم.

این نماینده مجلس در بخش پایانی صحبت هایش گفت: با مرور روایات در ماه رمضان به این نتیجه می رسیم که همیشه رحمت خدا بر غضب الهی قالب است و امیدواریم مسئولان ما هم با تاثیر پذیری از صفات الهی، روحیه بخشش و ایثار را در وجودشان تقویت کنند تا شاهد گشایش های بیش از پیش در صحنه سیاسی کشور باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین