کد خبر: ۱۲۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۹
بهروز نعمتی در گفتگو با "ناطقان":
وی با بیان اینکه گاها با اعمال فیلترینگ نگرانی هایی برای مشاغل نوپا بوجود می آید گفت: باید مراقب باشیم با تصمیمات ناپخته به چرخه اقتصاد مجازی ضربه نزنیم و البته لازم است در راستای دفع آفات فضای مجازی، تدبیر و فرهنگ سازی لازم صورت گیرد.
سخنگوی هیات رئسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با "ناطقان" ضمن اشاره به فراگیر بودن مشکل اشتغال در کشور گفت: امروز دیگر مثل گذشته دولت ظرفیت وسیعی برای استخدام ندارد و کسب و کارهای نوپا میتوانند یکی از راه های گره گشا در حل مشکل بیکاری باشد.

بهروز نعمتی افزود: خوشبختانه جهت گیری وزارت ارتباطات در راستای تقویت مشاغل اینترنتی است و در این مسیر حمایت قوه قضائیه بسیار موثر است و می تواند به توسعه این عرصه کمک کند.

وی  با بیان اینکه گاها با اعمال فیلترینگ نگرانی هایی برای مشاغل نوپا بوجود می آید گفت: باید مراقب باشیم با تصمیمات ناپخته به چرخه اقتصاد مجازی ضربه نزنیم و البته لازم است در راستای دفع آفات فضای مجازی، تدبیر و فرهنگ سازی لازم صورت گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین