کد خبر: ۱۲۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
برنامه ۲۵ دی نود با محوریت بررسی هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۳ دوشنبه روی آنتن شبکه سه رفت.
ناطقان: در ابتدای برنامه بخش ویژه‌ای درباره غرق شدن نفتکش سانچی و درگذشت ۳۲ نفر از خدمه آن در هفته گذشته پخش شد و عادل فردوسی پور اعلام کرد برنامه این هفته را تقدیم می‌کنیم به این عزیزان دریادل و خانواده‌های داغدارشان.

سوال مسابقه نظرسنجی درباره انتخاب بهترین مهار دروازه‌بانان تا پایان هفته نوزدهم پخش شد.
 
آنچه در برنامه نود گذشت+عکس

کلیپ خلاصه‌ای از آنچه در برنامه امشب خواهیم دید پخش شد و شامل بخش‌های زیر بود:
رستگاری پرسپولیس در لحظه آخر در مشهد و پایان روند گل نخوردن استقلال در تهران
مرور یکی از جذاب‌ترین داربی‌های اصفهان با ۷ گل، ۲ اخراجی و ۳ پنالتی
پایان دوران پرماجرای طارمی در پرسپولیس، مهاجم ملی پوش هم به قطر رفت

خلاصه بازی سیاه جامگان ۰-۱ پرسپولیس 
نکته ها:
• پیروزی برانکو در ۸ مصاف اخیر برابر شاگردان سابق در تیم ملی
• پرسپولیس ۱۳ بازی بدون شکست
• پرسپولیس بهترین تیم بازی‌های خارج ازخانه
• سیاه جامگان بدترین تیم بازی‌های خانگی
• شصتمین کلین شیت بیرانوند در تاریخ لیگ برتر
• سومین پاس گل امیری به علیپور


آمار نود

داستان شروع و پایان حضور مهدی طارمی در پرسپولیس و پیوستن او به الغرافه قطر موضوع گزارش بعدی بود که پخش شد. 
 


خلاصه بازی سپاهان ۱-۲ ذوب آهن
نکته ها:
• اولین شکست کرانچار برابر ذوب آهن در لیگ
• اولین پیروزی قلعه نویی برابر کرانچار پس از ۵ سال
• اولین گلی که ذوب آهن از روی پنالتی دریافت کرد
• ساسان انصاری گل کردن ۴ پنالتی بهترین پنالتی زن لیگ هفدهم‌ترین‌های هفته نوزدهم لیگ برتر پخش شد و شامل بخش‌های زیر بود:
حرکات تکنیکی هفته: علی دشتی، محمدمهدی عسگری، داریوش شجاعیان، اسماعیل فرهادی، وریا غفوری، یونس دلفی، دانیال اسماعیلی فرد، افرانگ دافه، حسین ساکی، صادق محرمی، مهدی ترابی، جورجی ولسیانی، محمد دانشگر، کنت انگ ووک، علی قلی زاده، وحید امیری، رضا شربتی
تیر دروازه هفته: ساسان انصاری مقابل ذوب آهن
کار تیمی برتر هفته: ذوب آهن مقابل سپاهان
موقعیت از دست رفته هفته: علی قربانی مقابل سایپا
پاس گل برتر هفته: وحید امیری مقابل سیاه جامگان
مهار برتر هفته: محسن فروزان مقابل نفت آبادان
گل برتر هفته: پیمان بابایی مقابل فولاد

بازی نوستالژیک سپاهان و ذوب آهن در دور برگشت لیگ دوازدهم با برتری چهار بر سه سپاهان در مصاحبه با پیام صادقیان، سینا عشوری، علی احمدی، مهدی رجب زاده و احمد جمشیدیان مرور شد.




آنالیز دربی زیبای اصفهان بین سپاهان و ذوب آهن در ادامه به پخش رسید.



تصاویر جذاب هفته نوزدهم لیگ برتر در بخش کلیپ هفته مرور شد.

گزارشی به بهانه درگذشت مرحوم حکمت شعار پیشکسوت داوری فوتبال کشور پخش شد.



پیروز سیف الله پور کارشناس این هفته به برنامه آمد و داوری مسابقه سیاه جامگان - پرسپولیس بررسی شد: سرنگونی مهاجم سیاه جامگان در محوطه جریمه در درگیری با حسین ماهینی خطا نبود و ادامه بازی درست بود، بازیکن سیاه جامگان خودش زودتر زمین خورد. دروازه بان سیاه جامگان در شرایط تک به تک با علی علیپور خارج از محوطه جریمه توپ را با دست نزد و ادامه بازی صحیح بود، اگر توپ به دستش خورده بود تغییر جهت می‌داد. برخورد توپ به دست مدافع سیاه‌جامگان در محوطه جریمه هند بود و، چون دست این بازیکن باز بود و فضا را اشغال کرده بود باید پنالتی اعلام می‌شد. گل پرسپولیس صحیح بود و نعمتی خطایی پیش از به ثمر رسیدن گل انجام نداد.

داوری مسابقه سپاهان - ذوب آهن: گل اول ذوب آهن درست بود و تبریزی در آفساید قرار نداشت. تکل خطرناک بازیکن سپاهان به درستی با کارت زرد جریمه شد و نیازی به کارت قرمز نداشت. توپ در محوطه جریمه به دست مدافع سپاهان برخورد نکرد و به پایین بدنش اصابت کرد. گل دوم ذوب آهن درست بود و تبریزی خطایی انجام نداد، اما به دلیل شادی تحریک آمیز به درستی کارت زرد گرفت. پنالتی سپاهان درست بود و مدافع ذوب آهن پایش را روی کفش ساسان انصاری قرار داد.
کارشناسی داوری دو مسابقه فوق 


کارشناس داوری برنامه نود

حسین حسینی دروازه بان جوان و موفق استقلال مهمان ویژه این هفته بود که به برنامه آمد و گفتگو با او آغاز شد. 



حسین حسینی برنامه نود

دروازه بان استقلال در بخشی از صحبت‌های خود گفت: فوتبالش را از ۸ سالگی در برق شیراز در پست هافبک راست شروع کرده و ادامه داد: یک روز دروازه بان تیم نیامد و داخل دروازه قرار گفتم و دروازه بان شدم!

وی ادامه داد: پدرم پرسپولیسی است و اصرار داشت من پرسپولیسی شوم. وقتی به تهران آمدم آقای رویانیان پیشنهادی دو برابر استقلال به من داد و اعلام کرد برایم منزل تهیه می‌کند تا به پرسپولیس بروم، اما من می‌خواستم به استقلال بروم. همراه با پدرم به باشگاه استقلال رفتیم و پدرم سوال کرد پسرم دروازه‌بان چندم تیم است که به آقای قلعه نویی برخورد و گفت: استقلال باشگاه بزرگی است و نباید این سوال را بپرسید و مسئولان باشگاه قرارداد من را پاره کردند و گفتند بفرمایید بیرون! پس از آن پدرم گفت: صد در صد باید به پرسپولیس بروی و ما به باشگاه پرسپولیس رفتیم، اما قرارداد نبستیم و قرار شد خبر بدهیم، اما این بار تنها به باشگاه استقلال برگشتم و قرارداد بستم و تا یکی دو ماه با پدرم قهر بودم!

حسینی درباره سختی‌هایی که در این تیم کشیده گفت: سال اولی که به استقلال آمدم ۱۹ سال داشتم و چند ماه در کمپ باشگاه زندگی کردم و خانه‌ای نداشتم. این کمپ یک اتاق داشت بدون امکانات بود و تابستان و زمستان بدون کولر و بخاری وفقط یک تخت داشت و یک یخچال خراب! وقتی مجبتی جباری وضعیت ما را فهمید یک بخاری برقی برای اتاقمان خرید تا گرم شویم! در نهایت با کمک بزرگان تیم چند ماه در هتل المپیک ساکن شدم و وضعیت بهتر شد. سال دوم بالاخره تحملم تمام شد و اعتراض کردم و مرحوم پورحیدری وقتی از وضعیت من باخبر شد ۳۵ میلیون تومان از حساب شخصی خودش به من داد تا منزل تهیه کنم.

وی ادامه داد: در آن دوران که در زمان مدیریت آقای فتح الله زاده بود من فقط یک وعده غذا می‌خوردم و خیلی سختی کشیدم و برخی از بازیکنان تیم می‌گفتند با این شرایط چرا اینجا مانده‌ای و به تیم دیگری نمی‌روی و حالا من به آن‌ها پاسخ می‌دهم ماندم تا به اینجا برسم و رکوردشکنی کنم.

حسینی درباره رابطه اش با رحمتی دروازه بان باتجربه استقلال گفت: آقای رحمتی بزرگ من است و همیشه احترام خاصی برای او قائل هستم و همین طور که با هم دوست هستیم رقابت شدیدی با هم داریم. این مدت که بازی کردم ایشان هیچ مصاحبه‌ای نکرده و حاشیه‌ای درست نکردند و از ایشان تشکر می‌کنم.

دروازه بان استقلال درباره گلی که از پرسپولیس از روی نقطه پنالتی خورد گفت: فرشید اسماعیلی و یکی دیگر از بچه‌های تیم گفتند علیپور بازی قبلی پنالتی را به سمت چپ زده واین بار هم به سمت چپ تو می‌زند. یک ماه بعد از بازی هم با علیپور صحبت کردم که گفت: میخواستم به سمت چپ بزنم، اما در لحظه آخر تصمیمم را عوض کردم و سمت راست زدم و گل شد. پنالتی گرفتن شانسی است و باید روی این مهارت هم در ادامه کار کنم.

گلر جوان استقلال درباره امیدواری به حضور در جام جهانی گفت: امسال تمام تلاشم را کردم تا به تیم ملی راه پیدا کنم و در دو اردوی ریکاوری اخیر هم حاضر بودم. تمام سعی‌ام این است در جام جهانی حاضر باشم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

حسینی درباره شوخی‌هایی که با مصدومیت او قبل از به ثبت رسیدن رکوردش شد گفت: ضربه شدیدی به بینی ام خورد و همزمان یکی از چشمانم ضربه خورد و کامل باز نمی‌شد. دقیقه ۵۵ خواستم بلند شوم، اما خون روی لباسم ریخته بود و داور گفت: باید خون را پاک کنی تا ادامه بدهی و اصلا حواسم نبود به دقیقه ۵۷ رسیدیم و وقتی هواداران شمارش معکوس خواندند متوجه رکوردشکنی شدم. من دوست دارم همیشه مردانه بجنگم و این نوع رکوردشکنی را دوست ندارم.

آنچه در برنامه نود گذشت+عکس

محل زندگی حسین حسینی در سال‌های اول حضور در استقلال

از نود تا نود با مرور حواشی هفته گذشته فوتبال کشور پخش شد و شامل خبر‌های زیر بود:
- حضور عجیب مسئول رسانه‌ای سیاه جامگان پشت دروازه پرسپولیس
- سلفی گرفتن مامور نیروی انتظامی در پایان بازی سیاه جامگان - پرسپولیس با پیروانی!
- تقدیر از پیشکسوتان فوتبال در مراسم قرعه کشی چهارمین دوره فوتسال جام سفیر
- پیوستن آلویس نانگ به سایپا، محمد عباس زاده به نساجی مازندران، محمد نوری به پارس جنوبی، قاسم دهنوی به سیاه جامگان و جدایی شهباززاده و جباری از استقلال و بادامکی از سیاه جامگان
- برتری تیم ملی فوتسال در دو بازی دوستانه مقابل بلاروس
- حضور تیم کاسپین امیرآباد مقابل شاهین شهرداری بوشهر در دسته دوم با ۷ بازیکن و اتمام بازی با اخراج یکی از بازیکنان این تیم!
- برتری آاک آتن در جام حذفی یونان با پاس گل مسعود شجاعی، و برد این تیم در سوپرلیگ یونان با حضور شجاعی و مصدومیت این بازیکن
- برتری المپیاکوس با حضور احسان حاج صفی در جام حذفی یونان
- تساوی السد با المریخه در لیگ ستارگان قطر با حضور مرتضی پورعل گنجی

نود درجه با مرور طنز هفته نوزدهم لیگ برتر پخش شد که شامل سوژه‌هایی مثل غنیمت گرفتن بازیکنان تیم‎های بی‎پول از امکانات ورزشگاه‎ها، عکس‌های تیمی خلاقانه در فوتبال ایران، همراهی تیر دروازه در ثبت رکورد‌های مختلف و دوستی بازیکنان با آنها، خواب راننده آمبولانس، دو رقمی شدن هفته‌های نبردن پیکان و پیدا کردن معجون راه حل آن، استعداد بالای فرشاد احمدزاده در بازیگری و بازگشت هیجان انگیز سوشا مکانی به لیگ برتر بود.

کلیپی از روند رکوردشکنی حسین حسینی و ۸۷۳ دقیقه بسته نگه داشتن دروازه او در لیگ برتر پخش شد. 

خلاصه بازی استقلال ۱-۱ سایپا 
نکته ها:
• حسین حسینی بی کلین شیت برابر سایپا
• توقف روند ۴ پیروزی پیاپی خانگی استقلال
• سایپا ۱ برد در ۷ بازی اخیر خارج خانه
• دایی با سایپا بدون شکست مقابل استقلال
• استقلال بدون برد بدون جپاروف
• دیرک دروازه استقلال در ۲ بازی ۳ بار به لرزه درآمد
• اولین گل غیر پنالتی که استقلال شفر دریافت کرد
• باز شدن دروازه استقلال پس از ۸۷۲ دقیقه
• شجاعیان دو گل سه پاس گل در نیم فصل دوم
• استقلال پس از ۱۰ فصل در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت موفق به شکست سایپا نشد

خلاصه بازی گسترش فولاد ۱-۱ فولاد
نکته ها:
• تساوی کم تساوی‌ترین تیم لیگ برابر پر تساوی‌ترین تیم لیگ
• ۴ بازی از ۵ بازی اخیر فولاد ۱-۱ شده
• فولاد ۱۴ بازی بی شکست
• فیروز کریمی ۱۱ سال بدون برد مقابل فولاد در لیگ
• گسترش فولاد با خوردن ۶ گل با سر ضعیفترین تیم لیگ (گل فولاد)


آمار نود


خلاصه بازی نفت آبادان ۰-۰ پارس جنوبی
نکته ها:
• پارس جنوبی ۸ بازی یک برد
• صنعت نفت ۵ بازی یک برد
• صنعت نفت زدن ۸ گل در ۱۵ دقیقه پایانی رکورددار لیگ


آمار نود

داوری مسابقه استقلال - سایپا: سرنگونی بازیکن استقلال در محوطه جریمه خطا نبود و فرشید اسماعیلی خودش تعادلش را از دست داد. برخورد توپ به دست پژمان منتظری در محوطه جریمه استقلال پنالتی نبود و دست او در حالت بسته قرار داشت.
داوری مسابقه گسترش فولاد - فولاد: قبل از گل گسترش فولاد در میانه میدان بازیکن این تیم پشت پا زد و باید خطا اعلام می‌شد. سرنگونی بازیکن فولاد در محوطه جریمه خطا نبود و بازیکن این تیم به دلیل شبیه سازی باید کارت زرد می‌گرفت. دو بار پیاپی برخورد توپ به دست مدافع گسترش فولاد بعد از تکل خطا بود و باید پنالتی اعلام می‌شد.
داوری مسابقه نفت آبادان - پارس جنوبی: اخراج سعید لطفی اشتباه بود و خطای بازیکن پارس جنوبی روی این صحنه واضح‌تر بود و بازیکن نفت آبادان توپ را زد.

کارشناسی داوری سه بازی فوق

خلاصه بازی نفت تهران ۲-۰ تراکتورسازی
نکته ها:
• پیروزی نفت پس از ۸ هفته
• پیروزی نفت بر تراکتورسازی پس از ۶ بازی در لیگ
• تراکتورسازی خوردن ۱۲ گل در ۱۵ دقیقه پایانی ضعیف‌ترین تیم لیگ



آمار نود

خلاصه بازی استقلال خوزستان ۱-۰ پدیده
نکته ها:
• توقف روند ۴ شکست پیاپی استقلال خوزستان
• کلین شیت استقلال خوزستان پس از ۵ بازی
• پدیده بدون برد مقابل استقلال خوزستان

آمار نود

خلاصه بازی پیکان ۰-۰ سپیدرود
نکته ها:
• توقف روند ۴ شکست پیاپی خارج از خانه سپیدرود
• چهارمین تساوی پیاپی پیکان در بازی‌های خانگی
• پیکان بدون شکست در خانه

تیم منتخب هفته نوزدهم لیگ برتر براساس نمرات تیم آنالیز برنامه نود به این شرح اعلام شد: محمد حسینی (سپیدرود، نمره ۲،۵)، میلاد فخرالدینی (ذوب‌آهن، نمره ۲،۵)، موسی کولی‌بالی (استقلال‌خوزستان، نمره ۲،۵)، محمد نصرتی (نفت تهران، نمره ۲)، کمال کامیابی‌نیا (پرسپولیس، نمره ۲)، رضا اسدی (سایپا، نمره ۲)، وحید نامداری (استقلال خوزستان، نمره ۲)، وحید امیری (پرسپولیس، نمره ۲)، داریوش شجاعیان (استقلال، نمره ۲)، مهدی ترابی (سایپا، نمره ۲) و مرتضی تبریزی (ذوب‌آهن، نمره ۲)

آنچه در برنامه نود گذشت+عکس

داوری مسابقه نفت تهران - تراکتورسازی: زمین خوردن بازیکن تراکتورسازی در محوطه جریمه خطا نبود و این بازیکن به خاطر باز کردن زیاد پای خودش زمین خورد. سرنگونی فشنگچی در محوطه جریمه تراکتور خطا نبود، ولی نمایش کارت زرد به دلیل شبیه سازی هم درست نبود. برخورد توپ به دست مدافع نفت خطا و پنالتی بود، چون دستش در شرایط عادی قرار نداشت. همان توپ که پنالتی اعلام نشد در ادامه روی ضدحمله تبدیل به گل نفت تهران شد. زدن توپ با دست توسط مدافع تراکتورسازی صد درصد پنالتی بود و کاملا با توپ بازی کرد، اما خطای پنالتی اعلام نشد.

داوری مسابقه استقلال خوزستان - پدیده: تکل مدافع استقلال خوزستان روی پای بازیکن پدیده خطا بود و باید پنالتی اعلام می‌شد که نشد. آفساید بازیکنان پدیده در موقعیت حمله از جناح چپ به اشتباه اعلام شد.

داوری مسابقه پیکان - سپیدرود: سرنگونی شاهین ثاقبی در محوطه جریمه سپیدرود قابل تشخیص نیست و به تصمیم داور احترام می‌گذاریم. برخورد دروازه‌بان سپیدرود در شرایط تک به تک با لگد با مهاجم پیکان باید با کارت قرمز جریمه می‌شد، اما کارت زرد گرفت. 


گزارشی از قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون در لیگ برتر فوتسال پخش شد.

برادران رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی و خوش نیت معاون سیاسی فرماندار مشهد روی خط تلفنی آمدند و اعلام کردند در صورت انجام هماهنگی‌های لازم مسابقه هفته آینده پدیده و استقلال در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

نتایج و گل‌های مسابقات هفته نوزدهم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور آخرین بخش برنامه این هفته نود بود که در جدول پخش قرار گرفت.

با پخش آخرین آمار نظرسنجی برنامه این هفته نود پس از سه ساعت و ۲۱ دقیقه، ساعت ۲:۲۱ بامداد سه شنبه پایان رسید. در نهایت با شرکت ۲ میلیون و ۱۷۳ هزار نفر در نظرسنجی، عکس العمل علیرضا بیرانوند مقابل سپیدرود با کسب ۵۲،۲ درصد آرا رتبه نخست را به خود اختصاص داد و حسین حسینی با کسب ۳۸،۷ درصد آرا در رده دوم قرار گرفت.

نظرسنجی نود
 
آنچه در برنامه نود گذشت+عکس
 
منبع:سایت نود

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین