کد خبر: ۱۲۳۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
فرمانده انتظامی استان کرمان از درگیری مسلحانه تکاوران قرارگاه عملیاتی ابوذر با سوداگران مرگ و کشف محموله 510 کیلوگرمی مواد افیونی خبر داد.
ناطقان: سردار «رضا بنی اسدی‌فر» گفت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، یگان تکاوری 115 کهنوج با اقدام اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) این شهرستان ازحمل و جابجایی  محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان مطلع و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار آنان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی مشخص شد گروهی از سوداگران مرگ قصد دارند یک محموله موادمخدر را به صورت مسلحانه با یک دستگاه خودرو زانتیا از مرزهای شرقی و از مسیر رودبار جنوب به مرکز کشور حمل کنند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: تیم‌های عملیاتی سربازان امام زمان(عج) به همراه نیروهای یگان تکاوری 115 کهنوج در مسیر حرکت قاچاقچیان واقع در روستای «سردی» مستقر و پس از مشاهده قاچاقچیان دستور ایست صادر کردند اما سوداگران مرگ بدون توجه به ایست پلیس و با تیراندازی به سمت ماموران اقدام به فرار کردند اما در نهایت با آتش مقابل به مثل ماموران روبه رو شده و چاره‌ای  جزء رها نمودن خودرو و فرار ندیدند.

سردار بنی اسدی‌فر با بیان اینکه قاچاقچیان با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند و تلاش برای دستگیری اعضای این باند مسلح ادامه دارد گفت: ماموران موفق شدند در بازرسی از خودرو توقیفی 51 بسته مواد مخدر به وزن 510 کیلو گرم تریاک را کشف و به همراه خودرو توقیف شده تحویل مراجع قضائی دهند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه مبارزه جدی با موادمخدر نیازمند همکاری و مشارکت مردم است، از همه شهروندان خواست هرگونه اخبار در خصوص خرید، فروش و حمل مواد مخدر را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اعلام کنند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین