کد خبر: ۱۲۳۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
پسر بچه بازیگوش که به داخل یک چاه 5 متری رفته و در عمق چاه محبوس شده بود، با تلاش آتش نشانان نجات پیدا کرد.
ناطقان: طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گرفتار شدن یک پسر بچه در عمق یک حلقه چاه، بلافاصله نیرو‌های عملیاتی ایستگاه ۲۰ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت ۱۷:۵۴ عصر روز گذشته، به سمت بلوار غربی مجموعه ورزشی آزادی حرکت کردند.

غلامرضا گودرزی فرمانده آتش نشانان اعزام شده به محل حادثه، در این خصوص گفت: یک پسر بچه ۹ ساله در حال بازی بود که ناگهان تفنگ اسباب بازی وی به داخل یک چاه ۵ متری افتاد و این پسر بچه برای خارج کردن اسباب بازی خود به داخل چاه رفته و در عمق چاه گرفتار شده بود.

وی در ادامه گفت: نیرو‌های عملیاتی به محض رسیدن به محل حادثه، پس از ایمن سازی، به وسیله نردبان دستی خود را به عمق چاه رساندند و پسر بچه ۹ ساله را به سلامت از چاه خارج کردند.

این فرمانده آتش نشانی، خاطرنشان کرد: آتش نشانان پسر بچه را برای انجام معاینات پزشکی، تحویل کادر پزشکی اورژانس حاضر در محل دادند.


منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین