کد خبر: ۱۲۳۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵
بازیکنان تیم سایپا بخشی از مبلغ قراردادشان را دریافت کردند.
ناطقان: تیم فوتبال سایپا تهران در حالی عصر فردا (پنج شنبه) در چارچوب دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر به مصاف تراکتورسازی می رود که بازیکنان این تیم به دلیل دریافت بخشی از مبلغ قراردادشان از انگیزه بالایی بهره می برند.

مسئولان باشگاه سایپا روز گذشته 10 تا 15 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را به حساب آن ها واریز کردند تا میزان دریافتی شاگردان علی دایی در فصل جاری به 40 تا 45 درصد برسد.

نارنجی پوشان پایتخت در هفته های اخیر به دلیل به تاخیر افتادن پرداخت حق و حقوقشان با مشکلات زیادی مواجه شده بودند و همین امر اعتراض دایی و شاگردانش را در برداشت.

قرار است در هفته آتی هم بخش دیگری از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادرفنی سایپا پرداخت شود تا آن ها با مشکلات کمتری در ادامه رقابت های لیگ شرکت کنند.

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا در گفت و گو با خبرنگار ما با تائید این خبر بیان کرد: باید از بازیکنان و مربیان سایپا به دلیل صبری که برای دریافت مبلغ قراردادشان داشتند تشکر کنم چراکه آن ها بدون توجه به مشکلات مالی باشگاه تمام تلاششان را به نتیجه گیری در لیگ برتر معطوف کرده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین