کد خبر: ۱۲۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
سرانجام مهاجم خارجی که قرار است در صورت توافق نهایی به خدمت استقلال در آید به تهران رسید تا مراحل نهایی مذاکرات با وی آغاز شود.
ناطقان: شفر و استقلال مدتهاست در صدد جذب یک مهاجم خارجی هستند تا خلاء یک مهاجم گلزن را در تیم استقلال پر کنند. این مهاجم که یک بازیکن دو رگه پرتغالی- گینه‌ای است به تهران آمده تا در اولین فرصت در تست‌های پزشکی شرکت کند و در صورت مثبت بودن نتایج، مراحل نهایی عقد قرارداد وی طی شود.

«یازالده گومز  پینتو»  مهاجم ۲۹ ساله و پرتغالی، بازیکن مورد نظر استقلال است. این بازیکن چندی پیش از تیم «ریو آو» پرتغال جدا شد و قرار است بعنوان بازیکن آزاد با آبی پوشان قرارداد منعقد کند.

در صورت حصول توافق نهایی و عقد قرارداد، وی می‌تواند در دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر برابر پارس جنوبی آبی پوشان را همراهی کند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین