کد خبر: ۱۲۳۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۰
اگر رازهای پشت پرده هر مدل لباسی را بدانید، از این به بعد سختگیرانه تر لباس می‌خرید. دراین مطلب ما این رازها را برایتان فاش میکنیم.
ناطقان: این روزها کم نیستند افرادی که به تیپ خود اهمیت میدهند و کمد لباس آن ها پر است از لباس های رنگارنگ. با این حال باز هم میتوانید از روی لباس ، شخصیت افراد را حدس بزنید؟ در حقیقت دیگران هم با این روش میتوانند به شخصیت شما پی ببرند.

واقعیت این است که در این جامعه لباس‌های شما، زبان گویای شخصیت شما هستند و جلوتر از خودتان، شما را به دیگران معرفی می‌کنند. پس اگر رازهای پشت پرده هر مدل لباسی را بدانید، از این به بعد سختگیرانه تر لباس می‌خرید. در ادامه ما این رازها را برایتان فاش میکنیم.

فراموش نکنید نوع، جنس، رنگ و مدل لباس‌هایی که انتخاب می‌کنید رازها و حرف‌های زیادی درباره شخصیت شما به دیگران منتقل می‌کنند پس فراموش نکنید که شما با کمک تکنیک‌های انتخاب لباس مناسب می‌توانید تا حد زیادی چهره متفاوت ، معقول و ویژه از خود نشان دهید ،حتی اگر ضعف‌هایی داشته باشید.


اگر هرچه دستتان آمد بدون هماهنگی و درهم و برهم به تن کنید و به ست بودن لباستان اهمیت ندهید، دیگران به شما اعتماد نخواهند کرد.
لباس‌تان چه می‌گوید؟

حتی اگر تنها باشید و به تنهایی بخواهید جایی بروید، آنچه می‌پوشید و رنگی که انتخاب می‌کنید خیلی راحت می‌تواند مود و خلق و خوی آن لحظه شما را نشان دهد. این شوک آور است اما حقیقت دارد.

قابل اعتماد جلوه نمی‌کنید اگر…

اگر هرچه دستتان آمد بدون هماهنگی و درهم و برهم به تن کنید و به ست بودن لباستان اهمیت ندهید، دیگران به شما اعتماد نخواهند کرد. از نظر آنها شما همانقدر که لباس پوشیدنتان برایتان مهم نیست، کار، رابطه و سایر موارد زندگی نیز همین‌قدر بی اهمیت است. خوب است بدانید که اگر با چنین لباسی برای یک مصاحبه شغلی بروید، نباید چندان دلخوش استخدام شدن باشید، چون در همان نگاه اول اعتماد دیگران به خودتان را با نوع لباس پوشیدنتان سلب کرده اید.

مادی نشان می‌دهید اگر…
در صورتی که برای انتخاب لباس به طراحان و فروشندگان برندهای معتبر لباس اعتماد کنید و از آنها خرید کنید، بدون شک خرید موفق خواهید داشت و دیگران هم این را به خوبی در شما خواهند دید. اما به این موضوع هم توجه کنید که لباسهای مارکداری که به تن دارید میتواند شما را آدمی مادی و متوجه مادیات نشان دهد. برای اینکه چنین تصوری را برای معاشرانتان از بین ببرید بهتر است تعادل را رعایت کنید. مرتب لباس پوشیدن هیچ منافاتی با شیک بودن شما ندارد.

یک آدم جدی هستید اگر…
کت و دامن و کت و شلوار را دوست دارید؟ به جز موقعیت‌های کاری و مراسم‌های عروسی هم برای یک قهوه خوری دوستانه از همین لباس استفاده می‌کنید؟ درست است که این مدل لباس تاثیر مثبتی روی مخاطب می‌گذارد اما اگر در هر شرایطی این لباس را از تنتان در نمی آورید باید بدانید که دیگران نمی‌توانند فضای دوستانه و صمیمی با شما برقرار کنند چون فکر میکنند شما خیلی جدی هستید. به خصوص اگر اولین بار باشد که شما را می‌بینند.

من بزرگی دارید اگر…
اگر لباسهای‌تان از سر تا پا براق باشد این نشان می‌دهد که دلتان میخواهد دیگران فقط شما را ببینند و به شما توجه کنند. شما به مطرح شدن در جمع علاقه زیادی دارید و میخواهید متمایز از دیگران باشید. اما به این نکته توجه کنید که پوشیدن یک لباس شیک و مثلا بستن یک روسری براق این تصور را ایجاد نخواهد کرد.

درونگرا هستید اگر…
مدام یک مدل لباس را می‌پوشید و هیچ تنوعی در طرح و رنگ آن نمیدهید؟ خب این یعنی اینکه شما از تکراری لباس پوشیدن هیچ ابایی ندارید و به نوعی فردی درونگرا به حساب می آید و دلتان نمی‌خواهد مورد توجه قرار بگیرید.
آیا شما همیشه یک مدل لباس می‌پوشید؛ آن هم بدون هیچ طرح و رنگ خاص؟

با این نوع لباس شلخته هستید اگر…
دوست دارید در همه جا چه در سفر چه محل کار و چه مهمانی با گرمکن و کتانی ظاهر شوید؟ اینکه همیشه دلتان بخواهد با لباس‌های اسپرت در محافل باشید شاید در ذهن دیگران این تصور را ایجاد کنید که فردی هستید که به سلامتتان توجه ویژه‌ای دارید و به دنبال تناسب اندام هستید اما بیشتر از آن فردی شلخته خود را نشان خواهید داد، مگر آنکه لباسهای‌تان را خیلی مرتب انتخاب کنید.

خلاقیت ندارید اگر…
همیشه همه شما را با تی شرت و شلوار جین می بینند؟ این مدل لباس پوشیدن به درد روزهای آخر هفته می‌خورد اما اگر این دو روز برای شما تبدیل به 7 روز هفته شده است ممکن است دیگران این تصور را بکنند که شما فردی بدون خلاقیت هستید و هیچ ایده ای برای آنکه چه چیزی پوشید ندارید.

رنگ‌ها چه می‌گویند
رنگها در روانشناسی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و این در انتخاب رنگ لباس نیز مطرح است و شاید بتوان گفت رنگ لباس نقش بسیار مهمی در بیان شخصیت و روحیه شما دارد. اگر بدانید رنگها چه چیزهایی درباره روحیه افراد به شما می‌گوید، دقت‌تان را بیشتر خواهید کرد.
رنگ‌ها به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند

رنگ‌های گرم که برپایه رنگ قرمز هستند و در ساخت آن‌ها از نارنجی و زرد استفاده شده است. رنگ‌های سرد که آبی در آن‌ها غالب است مثل سبز و بنفش.

آبی پرطرفدار
در میان رنگها آن رنگی که بسیار طرفدار دارد رنگ آبی است. برای همین است که خیلی ها توصیه می‌کنند اگر می‌خواهید برای مصاحبه شغلی به جایی بروید بهتر است لباس آبی بپوشید چون در طرف مقابل‌تان ایجاد اعتماد می‌کند و آرامبخشی آن حس خوبی بین طرفین ایجاد می‌کند.

سبز یعنی آشتی
بعد از آبی، رنگ پرطرفدار بعدی سبز است. سبز به رنگ طبیعت! به همین دلیل است که با خودش صلح و آشتی به همراه دارد. اما این رنگ مثل تیغ دو لبه عمل می‌کند چون اگر در لباس‌های‌تان از سبز تیره زیاد استفاده کنید دیگران از شما حس قدرت و ثروت می‌گیرند و ممکن است به شما نزدیک نشوند.

زرد یعنی شادی
اگر می‌خواهید فرد شاد و سرزنده ای نشان دهید رنگ زرد به راحتی این کار را برای شما انجام می‌دهد. اما مراقب باشید که در استفاده از آن زیاده روی نکنید چون ممکن است نتیجه عکس بگیرید.

قرمز یعنی انرژی
وقتی قرمز می پوشید می‌خواهید اینطور نشان دهید که فردی پرانرژی هستید اما این را هم به خاطر داشته باشید که همیشه نمی‌توانید از این رنگ استفاده کنید چون باعث جلب توجه دیگران به شما می‌شود به خصوص اینکه این رنگ کمی شما را چاقتر نشان می‌دهد.

نارنجی یعنی زندگی
اگر می‌خواهید خودتان را سرشار از شور زندگی نشان دهید نارنجی دقیقا همین کار را می‌کند. اما این رنگ هم مثل تیغ دولبه است چون برخی از طیف‌های نارنجی هستند که می‌توانند منعکس‌کننده احساسی متفاوت از عشق تا نفرت باشند.

مشکی یعنی قدرت
اگر می‌خواهید لاغرتر از آنچه هستید جلوه کنید و در عین حال قدرت لازم را هم القا کنید، باید مشکی بپوشید. این رنگ را معمولا در موقعیت‌ها و مراسم‌های رسمی استفاده می‌کنند اما در مورد مردان این رنگ کمی نشان دهنده شیطان صفت بودن اوست.

سفید یعنی همین
وقتی در اغلب موقعیت‌های حساس زندگی مانند عروسی فردی لباس سفید می‌پوشد، این چیزی جز القا کنندگی حس پاکی، بی‌گناهی و تمیزی نیست. البته یکی از سختی‌های بزرگ انتخاب این لباس زود کثیف شدن آن هم هست.

برچسب ها: شخصیت شناسی ، لباس ، راز
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین