کد خبر: ۱۲۳۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در یکی از سنگین ترین آرای صادره، باشگاه تراکتور سازی تبریز را به دلیل تخلفات برخی تماشاگران منتسب به این تیم 400 میلیون ریال جریمه کرد و هشدار داد در صورت تکرار تخلفات، بازی های خانگی این تیم بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.
ناطقان: به گزارش فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی این رای را پس از آن صادر کرد که تخلفات برخی تماشاگران منتسب به تراکتورسازی تبریز در دیدار مقابل استقلال تهران در 15 دی ماه رخ داد. این دیدار در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد و نتیجه دیدار یک بر یک مساوی به پایان رسید.

کمیته انضباطی پس از بررسی تخلفات تماشاگران تیم تراکتورسازی تبریز و با توجه به محتویات پرونده این تیم و تکرار تخلفات از سوی هواداران که مستوجب و مستحق محرومیت از همراهی تیم خود در دیدار خانگی هستند، اما با توجه به حضور سرپرست تیم و قائم مقام باشگاه تراکتور سازی تبریز و توضیحات مطرح شده از جمله تعهد به انجام اقداماتی در جهت کاهش تخلفات، کمیته انضباطی از اعمال محرومیت اجتناب و صرفا باشگاه را به جریمه نقدی به مبلغ 400 میلیون ریال محکوم کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: در صورتی که تماشاگران تیم تراکتورسازی مرتکب تخلف در دیدارهای پیش روی این تیم شوند، باشگاه تراکتور سازی طبق آیین نامه، مسابقات خانگی خود را بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد کرد.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین