کد خبر: ۱۲۳۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
حسین جابری انصاری، دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی و مذاکره کننده ارشد ایران در روند آستانه، بامداد امروز جمعه ۲۹ دی ۹۶، در راس هیاتی تهران را به مقصد روسیه ترک کرد.
ناطقان: جابری انصاری در این سفر، ظهر امروز (جمعه) با میخائیل باگدانف، معاون وزیر خارجه و فرستاده ویژه رییس‌جمهور روسیه در امور خاورمیانه دیدار و در خصوص تحولات منطقه و همکاری‌های دو کشور برای حل بحران‌های منطقه‌ای گفت‌وگو و رایزنی خواهد کرد.

دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی در دومین بخش از سفر خود فردا شنبه ۳۰ دی ۹۶ در سوچی با مذاکره کنندگان ارشد روسیه و ترکیه در روند آستانه، الکساندر لاورنتیف، نماینده ویژه پوتین در امور سوریه و سدات اونال، معاون منطقه ای وزارت خارجه ترکیه دیدار و در خصوص آخرین هماهنگی‌ها، ترتیبات اجرایی و برنامه‌های کنگره گفت‌وگوی ملی سوریه مذاکره و تبادل نظر خواهد کرد.

کنگره گفت‌وگوی ملی سوریه مطابق توافق قبلی ایران، روسیه و ترکیه قرار است در تاریخ ۹ و ۱۰ بهمن ماه ۹۶ در سوچی برگزار شود.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین