کد خبر: ۱۲۳۷۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۵
سبزیجاتی‌ مثل سیب زمینی و گوجه فرنگی به علت دارا بودن بافت نشاسته‌ای اگر درون یخچال فریزر نگهداری شوند و این مدت کمی به طول بیانجامد طعم واقعی خود را از دست می‌دهند همچنین سبزیجات پخته مثل قورمه سبزی و اسفناج اگر اول تفت داده شوند ویتامین‌ها را بهتر در خود نگه می‌دارند.
ناطقان: این روز‌ها در فریزر خانه‌ها انواع سبزیجات فریز شده را مشاهده می‌کنید که در بعضی موارد هم کاملا تغییر در آنها را مشاهده می‌کنید.

مجید حسن قمی متخصص تغذیه گفت: بهترین روش مصرف سبزیجات، استفاده از آنها به شکل تازه است و توصیه می‌شود که حتی الامکان آنها را به شکل تازه مصرف کنید.

وی افزود: بهترین درجه فر‌یز کردن سبزیجات بین هیجده تا بیست درجه سانتی گر‌اد است.

سبزیجاتی‌ مثل پیاز، سیر، نخود فرنگی و باقلا جزء سبزیجاتی‌ هستند که این روز‌ها اکثرا در فریزر‌ها یافت می‌شود.

این متخصص تغذیه اذعان داشت: سبزیجاتی‌ مثل سیب زمینی و گوجه فرنگی به علت دارا بودن بافت نشاسته‌ای اگر درون یخچال فریزر نگهداری شوند و این مدت کمی به طول بیانجامد طعم واقعی خود را از دست می‌دهند همچنین سبزیجات پخته مثل قورمه سبزی و اسفناج اگر اول تفت داده شوند ویتامین‌ها را بهتر در خود نگه می‌دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین