کد خبر: ۱۲۳۸۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
برف و باران از یک سو و گرد و غبار از سوی دیگر باعث تعطیلی مدارس در برخی شهرهای کشور شد.
ناطقان: ورود موج جدید بارشی به کشور از روز گذشته و تداوم بارش ها، باعث تعطیلی مدارس در بسیاری از شهرهای کشور شد. این تعطیلی در برخی مقاطع و نوبت ها انجام می شود. در زیر  نام شهرهایی که مدارس شان امروز شنبه 30 دی تعطیل است، می خوانید. 

استان زنجان 

در استان زنجان مقاطع ابتدایی نواحی یک و دو استان(شهری و روستایی) و تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان های سلطانیه و ایجرود در شیفت صبح تعطیل است. 

استان ایلام

گرد و غبار در استان ایلام باعث تعطیلی تمامی مدارس این استان در شیفت صبح شد. هنوز تصمیمی برای تعطیلی نوبت عصر گرفته نشد. 

مدارس استان آذربایجان شرقی

با وجود بارش برف در نقاط مختلف استان آذربایجان شرقی،مدارس هشترود، بستان آباد و چهاراویماق در هر دو نوبت امروز تعطیل است. 

آذربایجان غربی

در این استان  مدارس شهرهای مختلف از جمله تکاب، سردشت،پیرانشهر و بانه در مقطع ابتدایی و در نوبت صبح تعطیلی هستند. 

خوزستان

ورود گرد و غبار به استان خوزستان از روز گذشته تمامی فعالیت‌ها در این استان را مختل کرد. براساس اعلام مدیریت بحران این استان، تمامی مدارس شهر‌های آبادان، خرمشهر، اهواز، باوی، بستان، آبادان، شادگان، ماهشهر، هویزه، سوسنگرد، حمیدیه، دزفول، اندیمشک، شوش، رامشیر و هندیجان تعطیل است.

مرکزی

در استان مرکزی تمامی مدارس آشتیان و شانزند در هر دو نوبت تعطیل اعلام شده است. 

استان لرستان

تعطیلی مدارس برخی شهرهای لرستان به‌علت بارش برف

قربانی، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان گفت: به دلیل بارش برف و برودت هوا، همه مدارس دوره ابتدایی شهرستان نورآباد و مناطق کاکاوند، همچنین مدارس دوره ابتدایی و دوره اول متوسطه شهرستان ازنا و همه مدارس منطقه زاغه، در نوبت صبح، امروز تعطیل است.

همچنین به علت برودت هوا و بارش سنگین برف کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان الیگودرز در دو شیفت صبح و عصر تعطیل است.

بر اثر بارش سنگین برف و برودت هوا کلیه مدارس مقطع ابتدایی نوبت صبح امروز شنبه در شهرستان سلسله تعطیل است.

استان کردستان

مدارس شهرستان سنندج و منطقه کلاترزان به دلیل آلودگی هوا و مدارس شهرستان های بانه، بیجار و دیواندره در استان کردستان به دلیل بارش برف تعطیل شد.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین